اجاره بهای 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد

به گزارش هنجس بلاگ، مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل بودن مکان های ورزشی، اجاره بهای ماه های اسفند و فروردین 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد.

اجاره بهای 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، مظفر علی شائی صبح چهارشنبه گفت: در راستای اجرای ماده 88 واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی، اجاره بهای ماه های اسفند و فروردین 83 مکان ورزشی این دستگاه اجرایی به بخش خصوصی بخشیده شد.

وی اضافه کرد: این اقدام برای حمایت از بخش خصوصی در شرایط تعطیلی مکان های ورزشی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام اضافه کرد: همچنین تا به امروز 25 نفر از مالکان باشگاه های خصوصی در استان برای بخشودگی اجاره بهای این اماکن اعلام آمادگی کرده اند و اجاره اسفند ماه 98 و فروردین 99 را بخشیده اند.

وی اعلام نمود: فعالیت باشگاه های دولتی و خصوصی، مسابقات، همایش ها، گردهمایی ها، دوره ها و سایر فعالیت های ورزشی همچنان تعطیل است.

به گفته علی شائی، برای مقابله با کرونا 4 مکان ورزشی شامل 2 سالن در مجموعه ورزشی غدیر در شهر ایلام، یک سالن در شهرستان دره شهر و یک سالن در شهرستان چرداول برای نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 741

به "اجاره بهای 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره بهای 83 مکان ورزشی در ایلام بخشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید