اجرای طرح پایش و مقدار گیری نرخ کیفیت کالاها در گیلان

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/گیلان مدیرکل استاندارد گیلان گفت: طرح پایش و میزان گیری نرخ کیفیت کالاها در استان از امروز شروع و تا انتها فروردین ماه ادامه دارد.

اجرای طرح پایش و مقدار گیری نرخ کیفیت کالاها در گیلان

مهناز جعفریان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس بند 18 از ماده 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، میزان گیری سالانه نرخ رشد کیفیت محصولات اعم از کالا و خدمات با بهره گیری از معیارها وشاخص های معتبر و گزارش نتایج حاصل از ارزیابی به مراجع زیربط و جامعه از تکالیف و وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است، اظهار کرد: به همین دلیل به جهت تحقق این وظیفه قانونی سازمان هرسال نسبت به اجرای طرح در شهرهای پرجمعیت اقدام می نماید.

وی اضافه کرد: در جهت سنجش نرخ رشد کیفیت در سال 1400، حجم نمونه های طرح به تفکیک کلانشهرها و گروهی از فرآورده ها از صنایع مختلف غذایی، غیر فلزی و فلزی که مشمول استاندارد اجباری هستند با اعلام درصد ضریب اهمیت مشخص شده وتوسط پرسشنامه های از پیش تدوین شده نظرات مصرف کنندگان و مشتریان فروشگاههای منتخب در شهر های انتخاب شده اخذ خواهد شد.

جعفریان توضیح داد: اجرای مرحله پرسشگری طرح در استان گیلان از 20 فروردین 1401 شروع می گردد و در نهایت نتایج جمع بندی شده به صورت متمرکز تحلیل و ارائه می گردد.

مدیرکل استاندارد گیلان گفت: این طرح در جهت سنجش نرخ کیفیت برای 40 گروه کالایی جهت آنالیز در مراکز عرضه و فروش شروع و تا سرانجام فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3751

به "اجرای طرح پایش و مقدار گیری نرخ کیفیت کالاها در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح پایش و مقدار گیری نرخ کیفیت کالاها در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید