اظهار بی اطلاعی مسئولان دو دستگاه از سامانه ثبت نام تسهیلات یک میلیونی

به گزارش هنجس بلاگ، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی معیشت وزارت رفاه اعلام کردند که هنوز اطلاعاتی در رابطه با جزئیات و سامانه ثبت نام برای تسهیلات یک میلیون تومانی ندارند.

اظهار بی اطلاعی مسئولان دو دستگاه از سامانه ثبت نام تسهیلات یک میلیونی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، براساس اعلام نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، سرپرستان خانوار مشمول یارانه نقدی می توانند برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی در سایت ثبت نام نمایند تا با یارانه اردیبهشت ماه برایشان واریز گردد.

البته هنوز سایت ثبت نام از سوی هیچ مرجعی به طور رسمی اعلام نشده است. موضوع را مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه جویا شدیم. وی مطرح نمود: تا به امروز جزئیات این تصمیم و اینکه کدام سایت و چه اطلاعاتی احتیاج دارد تعیین نیست و به محض دریافت، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین برای پیگیری این موضوع، حسین میرزایی سخنگوی ستاد معیشت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: زیرساختها در این زمینه وجود دارد اما هنوز سایتی برای ثبت نام متقاضیان اعلام نشده و در روزهای آینده چگونگی و نحوه ثبت نام و آدرس آن تعیین خواهد شد.

رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفته است مصوب می کنیم در زمان پرداخت یارانه اردیبهشت ماه یک میلیون تومان به تمام خانوارهای یارانه بگیر پرداخت گردد.

باشگاه خبرنگاران پیش از این از شروع ثبت نام وام یک میلیون تومانی در سایت رفاهی خبر داده بود که به این ترتیب تکذیب شده است.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 603

به "اظهار بی اطلاعی مسئولان دو دستگاه از سامانه ثبت نام تسهیلات یک میلیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار بی اطلاعی مسئولان دو دستگاه از سامانه ثبت نام تسهیلات یک میلیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید