اعمال دستورالعمل جدید برای تردد به شهر های قرمز و نارنجی بعد از ایام نوروز

به گزارش هنجس بلاگ، استاندار تهران گفت: کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا یک دستور العمل جدید برای سفر های ضروری به شهرهای قرمز و نارنجی به فرمانداری ها ارائه کرده است تا پس از تعطیلات عید اجرایی شود.

اعمال دستورالعمل جدید برای تردد به شهر های قرمز و نارنجی بعد از ایام نوروز

به گزارش خبرنگاران از میزان، انوشیروان محسنی بندپی امروز در حاشیه نشست مشترک با استانداران که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار گشت، در جمع خبرنگاران گفت: خواهش مان از همشهریان این است که کمتر از این فرصت تعطیلات برای مسافرت استفاده کنند تا موفقیت هایی که برای مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور بدست آوردیم، از بین نرود و وارد پیک چهارم کرونا نشویم.

وی اضافه کرد: شهر های قرمز و نارنجی از محدودیت سفر برخوردارند. برخی از استان ها ممکن است یک شهر نارنجی داشته باشند که تنها ورود به آن شهر نارنجی مشکل دارد و افراد می توانند از جاده های کمربندی به شهر های آبی و زرد سفر کنند.

استاندار تهران اضافه کرد: کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا یک دستور العمل جدید برای سفر های ضروری به شهرهای قرمز و نارنجی به فرمانداری ها ارائه کرده است تا پس از تعطیلات عید اجرایی شود. بر اساس فرم جدید، افراد دلایل خود را برای سفر به نقاطی که ممنوعیت تردد دارند، مطرح کرده و فرم هایی را تکمیل می کنند،

محسنی بندپی شرح داد: این مجوزها برای پنج دلیل انجام کارهای پزشکی، اداری، حقوقی و قضایی، بازرگانی و سرکشی به بنگاه های اقتصادی ارائه می شود. افراد فرمانداران با بررسی مدارک و دلایل برگه عبور را صادر می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد مجوزهای صادره از سوی فرمانداری ها برای سفر به شهرهای قرمز و نارنجی بسیار محدود خواهد بود، گفت: این دستورالعمل برای بعد از تعطیلات عید در نظر گرفته شده تا کار های اداری، حقوقی و درمانی با نظم و انضباط بیشتری انجام شود.

استاندار تهران با بیان اینکه استان تهران در شرایط زرد واقع شده است، گفت: برای اینکه شهروندان در تهران ماندگار شوند، بناست سازمان گردشگری، مکان های گردشگری را در شبکه استانی 5 و همچنین در بروشور هایی به شهروندان معرفی کند تا شهروندان تهرانی ایام عید را به این مناطق بروند و از سفر به دیگر شهرها خودداری کنند.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2775

به "اعمال دستورالعمل جدید برای تردد به شهر های قرمز و نارنجی بعد از ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال دستورالعمل جدید برای تردد به شهر های قرمز و نارنجی بعد از ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید