انتشار گزارش سازمان بهداشت جهانی درباره منشا کرونا تا 10 روز دیگر

به گزارش هنجس بلاگ، سازمان بهداشت از انتشار گزارش تحقیقات تیم اعزامی به ووهان درباره منشا ویروس کرونا تا واسط ماه جاری میلادی اطلاع داد.

انتشار گزارش سازمان بهداشت جهانی درباره منشا کرونا تا 10 روز دیگر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، سازمان بهداشت دنیای روز آدینه خاطرنشان کرد که نتایج تحقیقات تیم اعزامی به ووهان برای آنالیز منشا ویروس کرونا در اواسط ماه مارس منتشر خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پیتر بن امبارک، رئیس این تیم در ژنو گفت: زمانبندی فعلی ما هفته منتهی به 14-15 مارس خواهد بود. بن امبارک، کارشناس بهداشت دنیای که متخصص بیماری هایی با منشا حیوانات است در سرانجام ماموریت ماه گذشته گفته بود که منشا ویروس احتمالا خفاش ها بوده اند هرچند او از نحوله انتقال این ویروس به انسان اطمینان نداشت. وی در عین حال فرضیه خارج شدن این ویروس از آزمایشگاه را به شدت رد کرد.

مایک رایان، کارشناس ارشد امور اضطراری سازمان بهداشت دنیای گفت: کاری که تیم برای اعتبارش انجام داده کار واقعا سخت و کوشش برای رسیدن به گزارش کامل بوده تا ما بتوانیم بحث های مناسبی پیرامون گزارش داشته باشیم.

تدروس آدانوم گبریسیوس، مدیر کل سازمان بهداشت دنیای نیز دراین باره گفت: مایلم به شما اطمینان دهم تمام اتفاقاتی که در جریان این سفر رخ داد با شفافیت در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2893

به "انتشار گزارش سازمان بهداشت جهانی درباره منشا کرونا تا 10 روز دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار گزارش سازمان بهداشت جهانی درباره منشا کرونا تا 10 روز دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید