ایتالیا بیشترین میزان مرگ در یک روز را از ابتدا شیوع کرونا گفت، شمار مرگ ها در ایران 15 درصد افزایش یافت

به گزارش هنجس بلاگ، ایتالیا روز چهارشنبه 28 اسفند با اعلام 475 مورد مرگ ناشی از کرونا، ببیشترین شمار مرگ در یک روز را از ابتدای شیوع کووید-19 در جهان گزارش کرد و شمار تلفات در این کشور به حدود 3 هزار مورد رسید.

ایتالیا بیشترین میزان مرگ در یک روز را از ابتدا شیوع کرونا گفت، شمار مرگ ها در ایران 15 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین اکنون بر اساس آخرین ارقامی که دانشگاه جانز هاپکینز گرد می آورد، شمار موارد بیماری کووید-19 ناشی از ویروس کرونا به 214010 مورد و شمار مرگ های ناشی از آن به 8727 مورد رسیده است. همچنین 83207 نفر هم از بیماری بهبود پیدا کرده اند.

وزیر آموزش بریتانیا روز چهارشنبه اعلام کرد پس از روز جمعه آینده مدارس برای اغلب شاگردان دیگر باز نخواهند شد، البته اغلب بچه ها آسیب پذیر و بچه ها کارگران بخش های کلیدی هنوز می توانند به مدرسه بروند. این اعلام پس از آن صورت می گیرد که بریتانیا 104 مورد بیشتر عفونت ویروس کرونا و 32 مرگ ناشی از آن را اعلام کرد. همه افراد فوت شده بالای 59 سال داشتند و دچار بیماری زمینه ای بودند.

کشورهای بیشتری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اعلام قرنطینه عمومی کردند، از جمله بلژیک، یونان، پرتغال و شیلی. همچنین کشورها در آمریکای شمالی و آفریقای غربی برنامه هایی را برای محدودیت مسافرت افراد اعلام کردند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت یک قانون فدرال را فعال می کند که به او اجازه کنترل بخش خصوصی را می دهد. بر اساس لایحه ای که ترامپ امضا کرد او در صورت نیاز اجازه هدایت تولید صنعتی را پیدا می کند.

شمار موارد بیماری در شهر نیویورک در طول 24 ساعت از 695 مورد به 1339 مورد افزایش یافت. آندرو کومو، فرماندار نیویورک اعلام کرد اکنون در سراسر ایالت نیویورک 2382 مورد عفونت با ویروس کرونا شناسایی شده است.

ایران نیز روز چهارشنبه بیشترین میزان افزایش مرگ ناشی از کووید-19 از هنگام شروع شیوع بیماری در این کشور را اعلام کرد. با اعلام 147 مورد مرگ جدید شمار تلفات بیماری با افزایشی 15 درصدی به 1135 نفر رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 493

به "ایتالیا بیشترین میزان مرگ در یک روز را از ابتدا شیوع کرونا گفت، شمار مرگ ها در ایران 15 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا بیشترین میزان مرگ در یک روز را از ابتدا شیوع کرونا گفت، شمار مرگ ها در ایران 15 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید