بازرسان بهداشت محیط رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس کرمانشاه را رصد می نمایند

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کارشناسان و بازرسین بهداشت محیط دانشگاه در قالب 18 تیم رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در مدارس استان را رصد می نمایند.

بازرسان بهداشت محیط رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس کرمانشاه را رصد می نمایند

دکتر ابراهیم صبور با بیان اینکه مدارس از جمله نقاط آسیب پذیرند، گفت: با توجه به شیوع اُمیکرون در کشور رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است و نظارت های بهداشتی نیز باید تشدید گردد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای شیوه نامه های بهداشتی در مدارس برای مقابله با کرونا، گفت: تزریق واکسن برای معلمان و پرسنل مدارس و دانش آموزان 12 تا 18 سال، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب در مدارس الزامی است.

رییس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه نظارت ها بر نحوه فعالیت مدارس همچنان به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: از مردم استان، معلمان و دانش آموزان درخواست داریم با توجه به توسعه سویه اومیکرون در کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک باعث قطع زنجیره انتقال بیماری گردند.

صبور ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، موارد تخلف را به سامانه 190 مرکز بهداشت اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن جهت برطرف آن اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3687

به "بازرسان بهداشت محیط رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس کرمانشاه را رصد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسان بهداشت محیط رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس کرمانشاه را رصد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید