برنامه ویژه دولت برای خرید خانوار های حقوق بگیر

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس جمهور با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تکانه های مالی، چون تحریم یا تنگنا های کرونایی، آهنگ توسعه کشور را کند نموده و به اقتصاد خانوار و معیشت و رفاه مردم ضربه بزند، گفت: دولت کوشش نموده در دو حوزه اقتصاد کلان و اقتصاد خانوار سیاست ها و برنامه های دقیقی در این زمینه تدوین و اجرایی کند.

برنامه ویژه دولت برای خرید خانوار های حقوق بگیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت، تأکید کرد: با وجود اینکه تکانه های مالی ناشی از تحریم ها و شیوع ویروس کرونا در بعضی حوزه ها لطماتی را به اقتصاد کشور زده است، اما دولت تمام کوشش خود را به کار بسته است که در حد امکان فضای توسعه و رونق در فراوری و کسب و کار را حفظ کند و در عین حال تأمین کالا های مورد احتیاج مردم راستا خود را ادامه دهد.

رئیس جمهور اختصاص تسهیلات و وام های خاص در ابتدای امسال برای خانوار ها و صاحبان کسب و کار های زیان دیده از محدودیت های کرونایی را از جمله اقدامات دولت برای جبران خسارت ها و زیان های وارد شده به زندگی مردم بیان کرد و مقرر کرد که وزارتخانه های رفاه، اقتصاد و بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه طرح های جدیدی در مورد تسهیلات خرید کالا را برای حقوق بگیران، بازنشستگان و کسانی که درآمد ثابت و تعیین دارند، پیگیری و اجرا نمایند.

روحانی با تأکید بر اینکه تأمین کالا های ضروری و مورد احتیاج مردم و کنترل و مدیریت قیمت آن ها اولویت نخست دولت است، گفت: دولت نگذاشته و نخواهد گذاشت که موضوع کالا های اساسی موجب نگرانی مردم گردد و در این جهت دستگاه های مرتبط، با برنامه ریزی منظم و با هماهنگی عمل خواهند کرد.

رئیس جمهور در ادامه خاطر نشان کرد: دولت همانطور که تا به امروز اجازه نداده مسائل و معضلات برنامه های مالی کشور را مختل کند، با هماهنگی ها و اقدامات مؤثر کوشش خواهد نمود لایحه بودجه سال آینده را با توجه به واقعیات پیش رو به مجلس ارایه کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1797

به "برنامه ویژه دولت برای خرید خانوار های حقوق بگیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه دولت برای خرید خانوار های حقوق بگیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید