بنتلی باتور نمونه ای از آینده بنتلی

به گزارش هنجس بلاگ، بنتلی برای نمایش تغییرات ظاهری مدل های آینده اش به جای یک کانسپت، یک مدل تازه رونمایی کرد. بنتلی باتور دست ساز است و قرار است در تعداد کم به وسیله بخش خودروهای سفارشی کارخانه ساخته گردد.

بنتلی باتور نمونه ای از آینده بنتلی

باتور که نامش را از دریاچه و آتشفشانی در اندونزی گرفته، اولین کار تیم طراحی تازه بنتلی است که به وسیله آندریاس مینت از سال گذشته کارش را شروع نموده است. آقای مینت که سال گذشته از آئودی به بنتلی آمده می گوید بارتور نقش کلیدی در شکل دادن مدل های الکتریکی بنتلی دارد.

بنتلی باتور ظاهر مدل های آینده کارخانه را نمایش می دهد

مهم ترین تغییر ظاهری نسبت به مدل های کنونی چراغ های ماشین است که دیگر گرد نیست. جلوپنجره ماشین هم برداشتی تازه از فرم همیشگی جلوپنجره بنتلی است. اتاق ماشین با مدل های کنونی بنتلی فرق چندانی ندارد. برای خاص تر کردن این مدل، بنتلی بخش هایی از اتاق را با قطعاتی از طلا ساخته است.

از نظر فنی ماشین به مدل کنتینانتال جی تی کارخانه نزدیک است. بنتلی می گوید قوی ترین موتور دوازده سیلندرش را روی باتور نصب خواهد نمود. قدرت این موتور که هنوز در دست ساخت است، بیش از 740 اسب بخار است. بنتلی بعلاوه می گوید شاسی ماشین پیشرفته ترین شاسی است که این کارخانه تا به امروز ساخته است.

بنتلی باتور موتور دوازده سیلندر دارد

قرار است 18 دستگاه از باتور ساخته گردد که همه پیش فروش شده است. قیمت پایه ماشین پیش از محاسبه مالیات یک میلیون و 650 هزار پوند (یک میلیون و 950 هزار دلار) است، اما رسانه ها پیش بینی نموده اند که قیمت ماشین با اضافه شدن امکانات سفارشی می تواند به چهار میلیون پوند هم برسد.

THE BENTLEY MULLINER BATUR

بنتلی در شش ماه اول سال 2022، هفت هزار و 398 دستگاه ماشین در سراسر دنیا فروخت. این شرکت می گوید سودش به ازای فروش هر ماشین از 186 هزار یورو در سال 2021 به 213 هزار یورو افزایش یافته و در مجموع 398 میلیون یورو سود نموده است.

منبع: فوت و فن / bbc.com
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3804

به "بنتلی باتور نمونه ای از آینده بنتلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتلی باتور نمونه ای از آینده بنتلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید