برترین رستوران های کاتالان در بارسلونا

به گزارش هنجس بلاگ، بارسلون مرکز و پرجمعیت ترین شهر کاتالونیا و پس از مادرید پرجمعیت ترین شهر اسپانیا و مهمترین بندر این کشور است. محله سابق ماهیگیری برترین مکان برای ماهی تازه غذاهای دریایی محسوب می گردد. سه ماده اصلی که در تمام غذاهای بارسلون یافت می شوند روغن زیتون، سیر و گوجه است. خلاقیت نکته ای است که آشپزی بارسلونا را از دیگر آشپزی های شهرهای دیگر اسپانیا متمایز می نماید. در اینجا شما می­توانید برترین پیلا را درشهر پیدا کنید. علی رغم محبوبیت آن بین توریست­ ها این منطقه پیروز به حفظ بعضی از رستوران ­ها شده ­اند. در اینجا برترین رستوران­ های کاتالان را آورده ­ایم. نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

برترین رستوران های کاتالان در بارسلونا

برترین رستوران­ های کاتالان

رستوران کن سول

یکی از قدیمی ­ترین رستوران­ ها­ی بارسلونا که در آن غذا های دریایی سرو می گردد کن سول است که از سال 1903 تاسیس شده است. این رستوران برای پیله مشهور است و یکی از برترین رستوران­ های کاتالان برای غذای برنج شناخته شده است. بعلاوه این رستوران انواع مختلف پیله را که با رشته فرنگی درست شده است را نیز عرضه می­کند.

رستوران 7 پورتز

رستوران 7 پورتز یکی از قدیمی­ ترین رستوران ­های بارسلونا و البته از مشهورترین هم است. سالن غذاخوری بسیار بزرگ که بسیاری از ویژگی­ های اصلی خود مانند کاشی­ های سفید کف حفظ نموده است و در کل یک رستوران شیک قدیمی است. بیشتر مشتریان به خاطر پیله که دهه­ ها است با یک دستور پخت درست می­گردد به اینجا می­ آیند. دیگر غذای سنتی کاتالان مانند لوبیای سفید نیز در منو وجود دارد.

رستوران لا کووا فومادا

بیشتر مردم از مقابل لا کووا فومادا پیاده ­عبور می­کنند تا اگر صف طولانی وجود نداشته باشد، مکان­ های کمی مانند اینجا هستند که غذای سنتی کاتالان را ارئه می­دهند. لا کووا فومادا با مجموعه­ ای از انتخاب­ های غذاهای محلی است که روی وایت برد نوشته شده است و غذاهای خانگی را با قیمت محلی در اختیار مشتریان قرار می­دهد. فضای این رستوران کوچک است، میز­ها جا را تنگ نموده ­اند و غذاها در اولین سرویس ارائه می­ شوند، بنابراین به شما پیشنهاد می­ گردد برای اینکه بتوانید برای خود جایی را پیدا کنید بهتر است زود به آنجا بروید.

کیاکو

در انتهای نوار ساختمان­ های لا بارسلونا، کیاکو یک رستوران دنج است که چشم انداز زیبای دریا را دارد. قیمت نهار در طول ایام هفته 12.50 یورو (14.60 دلار) است و به شما حق انتخاب بین غذای سنتی کاتالان و معاصر را که در غذاهای کاتالان ریشه دارند، می­دهد. وقتی خورشید در حال تابیدن است تراس بیرون برای تماشای مردم عالی است، در حالی که سالن غذاخوری برای روزهای خنک ­تر بارسلونا گرم و امن است.

لا مار سالادا

یکی از برترین رستوران­ های کاتالان که به تفرجگاه ساحلی بارسلونا مشرف است، لا مار سالادا است که یک رستوران معاصر با غذاهای دریایی محبوب کاتالان است. سالن غذاخوری بسیار روشن و مدرن مانند یک بوم نقاشی است که غذاهای بی ­نظیری در آن ظاهر می­ شوند. بسیاری از غذای سنتی کاتالان به روز شده ­اند و به آنها پیچیدگی معاصر اضافه شده است. در میان انتخاب ­های مختلف و خوشمزه ، نخود سریع تمام می ­گردد و کریما کاتالانا -نوعی کرم محلی- به موس تبدیل می­ گردد.

جای-کا

این رستوران تاپاس ارزان و شاداب غذاهای دریایی از دهه 1950 مشغول به کار بوده است. این رستوران در میان مردم محلی برای غذای ارزان و فضای شگفت­ انگیز آن محبوب است، مخصوصا روزهای آخر هفته وقتی که دوستان برای خوردن تاپاس جمع می­ شوند. ساردین سرخ شده ، ماهی گریل شده، حلزون بخارپز و سبزیجات با سس رامسکو -فلفل قرمز و خمیر نخود فرنگی- تنها بعضی از غذاهایی هستند که می ­توانید اینجا پیدا کنید.

رستوران بارسلونتا

رستوران بارسلونتا در بندر بارسلونتا واقع شده است و مشرف به چندین قایق لوکس بادبانی است که آنجا جمع شده ­اند. این رستوران به خاطر غذاهای خوشمزه دریایی مشهور است، از جمله پیله سنتی یا سوکت دو پیکس یک ماهی کبابی غنی که با حلزون و زعفران پخته می­گردد. سالن غذاخوری چشم انداز تفرجگاه ساحلی را دارد و از دیوارهای چوبی تمیز و تم لطیف دریایی برخوردار است. مجله گردشگری دورونزدیک

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3586

به "برترین رستوران های کاتالان در بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های کاتالان در بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید