به ما اعتماد کنید تا دو سال دیگر مسائل حل می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/اصفهان وزیر نیرو در جریان سفر به اصفهان و بازدید از پهنه شرق این شهر خطاب به کشاورزان گفت: به مطالبات آنها رسیدگی و عدالت در تقسیم آب رعایت می گردد و تا دو سال دیگر مسائل آنها حل می گردد.

به ما اعتماد کنید تا دو سال دیگر مسائل حل می گردد

وزیر نیرو و هیات همراه صبح امروز (جمعه- 21 آبان ماه) بعد از سفر و ورود به اصفهان، بازدید خود را از پهنه شرق اصفهان را شروع کرد.

علی اکبر محرابیان این سفر را در راستای پیگیری یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم با موضوع تخصیص عادلانه آب به بهره برداران قانونی در راستای انسجام و هم افزا میان سایر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط در راستای کاهش دغدغه های جاری استان و بازدید خود را از پهنه شرق، غرب و جنوب دشت گسترده اصفهان شروع کرد.

وزیر نیرو در بازدید از پهنه شرق اصفهان، گفت: هدفش از سفر به اصفهان تقسیم عادلانه آب و آنالیز مسائل کشاورزان این شهر است.

وی به کشاورزان اصفهانی اطمینان داد که به مطالبات آنها رسیدگی و عدالت در تقسیم آب رعایت می گردد.

محرابیان از کشاورزان اصفهان خواست به دولت و وزارت نیرو اعتماد نمایند و برای حل مسائل زمان دهند و امیدواریم تا دو سال آینده همه کشاورزان از بهبود شرایط خود رضایت پیدا نمایند.

به گفته نمایندگان کشاورزان، جاری سازی زاینده رود و اجرای قانون مصوبات 9 ماده ای اصلی ترین خواسته این صنف است، چراکه امروز کشاورزان همه چیز خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگاران، قرار است وزیر نیرو در ادامه سفر خود با بالگرد از جهت زاینده رود بازدید کند.

وزیر نیرو پس از اصفهان به چهار محال و بختیاری نیز خواهد رفت و از نزدیک مسائل این منطقه را آنالیز می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3566

به "به ما اعتماد کنید تا دو سال دیگر مسائل حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به ما اعتماد کنید تا دو سال دیگر مسائل حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید