تامین زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی اردبیل

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: زیر ساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تامین شده و تمامی آنها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

تامین زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، سه شنبه 3 تیر در بازدید از ناحیه صنعتی نیر اضافه نمود: از بین 19 شهرک و ناحیه صنعتی دولتی مصوب استان، 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که با پروژه های عمرانی انجام شده تمامی آنها گاز طبیعی دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، گازرسانی به صنایع را در ایجاد اشتغال و تامین زیرساخت های لازم برای توسعه صنعتی و رونق اقتصادی استان بسیار مهم دانست و اضافه نمود: شرکت شهرک های صنعتی با همکاری شرکت گاز استان، آماده تامین گاز صنایع استان بوده و تلاش می شود تا با تامین گاز و گازرسانی به واحدهای صنعتی، در حمایت از واحدهای صنعتی و جهش تولید گام برداشت.

اهلی خاطرنشان کرد: در این استان 19 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که بیش از 600 واحد تولیدی در این شهرک ها فعال هستند. میزان اشتغال این واحدهای صنعتی را 11 هزار و 500 نفر است. در سال 98، 56 طرح صنعتی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسید که با آغاز به کار آنها بیش از هزار نفر مشغول کار شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اظهارکرد: میزان سرمایه گذاری طرح های یاد شده توسط سرمایه گذاران در سال 98 بیش از 3 هزار میلیارد ریال است، سال 98، 101 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران منعقد شد که با توجه به مشوق های ارائه شده برای سرمایه گذاری در استان، به نظر می رسد که این آمار به شکل چشمگیری در سال جدید افزایش یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1125

به "تامین زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید