تمامی وام های نیمسال دوم 99-98 دانشجویان علوم پزشکی پرداخت شد

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تمامی وام های نیمسال دوم 99-98 دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت شده است.

تمامی وام های نیمسال دوم 99-98 دانشجویان علوم پزشکی پرداخت شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت بهداشت، بهروز رحیمی با اعلام این خبر اضافه نمود: این تسهیلات به منظور یاری به وضع تحصیلی و معیشتی دانشجویان مستعد در قالب وام های تحصیلی، مسکن، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه به دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این صندوق هیچ فهرست لیست وام دانشجویی در انتظار پرداخت نیست، گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت کلیه لیست های وام دانشجویی ارسالی به صندوق از سوی دانشگاه های علوم پزشکی را پرداخت نموده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: با آغاز پاندمی کرونا این صندوق با پیش بینی شرایط موجود پیروز به اخذ درخواست های اینترنتی دانشجویان پیش از تعطیلی دانشگاه ها شد و نسبت به پرداخت وام های دانشجویی مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 تا انتها اسفند ماه 1398 اقدام نموده است.

رحیمی گفت: هزینه دریافتی از دانشجویان برای اسکان در خوابگاه ها متناسب با مدت زمان حضور آن ها خواهد بود، از آنجاکه تا به امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر دانشجویان هیچگونه اسکانی در خوابگاه ها نداشته اند، صندوق رفاه دانشجویان با تأیید دانشگاه مربوطه از دریافت مبالغ هزینه خوابگاه نیمسال دوم 99-1398 صرف نظر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 829

به "تمامی وام های نیمسال دوم 99-98 دانشجویان علوم پزشکی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی وام های نیمسال دوم 99-98 دانشجویان علوم پزشکی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید