تمدید دریافت تسهیلات کرونایی کسب وکارها تا پانزدهم اسفندماه

به گزارش هنجس بلاگ، بانک مرکزی تمدید مهلت ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونایی کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در حوزه ورزش و جونان، فرهنگ، هنر و رسانه و گردشگری را تا پانزدهم اسفندماه 99 به بانک ها و موسسات اعتباری عامل ابلاغ کرد.

تمدید دریافت تسهیلات کرونایی کسب وکارها تا پانزدهم اسفندماه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، در ابلاغیه بانک مرکزی به بانک های عامل از تمام بانک ها و موسسات اعتباری عامل خواسته شده است که ابلاغیه را برای واحدهای ذیربط ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت نمایند.

پیش از این نیز محمد نهاوندیان معاون مالی رئیس جمهور و رئیس کارگروه مالی مقابله با پیامدهای مالی کرونا در سرانجام جلسه پنجاه و ششم ستاد ملی کرونا گفت که مهلت دریافت تسهیلات کرونایی برای سه گروه مشاغل حوزه ورزش، فرهنگ و هنر و گردشگری تا نیمه اسفند تمدید شد.

به گزارش ایرنا، با شیوع بیماری کرونا دولت برای حفظ اشتغال و حمایت از کارگران پرداخت تسهیلات به واحدهای متضرر را در دستور کار قرار گرفته است. در مجموع 14 رسته اصلی و 850 زیررسته شناسایی شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از این اظهار داشت که 40 هزار میلیارد تومان منابع وام 12 درصد به تمام واحدهایی که در دوران کرونا آسیب دیده بودند اختصاص پیدا کرد.

پرداخت تسهیلات در کارگاه هایی که مستقیم از کرونا لطمه دیده و به اجبار تعطیل شده اند، مبلغ 16 میلیون تومان وام به ازای هر نیروی انسانی اختصاص می یابد و در واحدهای کسب وکاری که فعال بوده، تعطیل نشده و غیر مستقیم از کرونا آسیب دیده اند، مبلغ 12 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می گردد. نرخ سود تسهیلات نیز 12 درصد است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2727

به "تمدید دریافت تسهیلات کرونایی کسب وکارها تا پانزدهم اسفندماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید دریافت تسهیلات کرونایی کسب وکارها تا پانزدهم اسفندماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید