جابجایی بیماران کرونایی با آمبولانس پرنده

به گزارش هنجس بلاگ، یک ایرلاین اسکاتلندی یکی از هواپیمای های خود را به آمبولانس هوایی تبدیل نموده و با قرار دادن محفظه های ایزوله مخصوص بیماران مبتلا به ویروس کرونا را جابه جا می نماید.

جابجایی بیماران کرونایی با آمبولانس پرنده

ایرلاین اسکاتلندی لوگان ایر(Loganair) مشغول همکاری با سرویس آمبولانس اسکاتلند است تا هواپیمای Twin Otter خود را به یک آمبولانس پرنده تبدیل کند که چند محفظه ایزوله تبدیل دارد و با یاری آنها بیماران مبتلا به ویروس کرونا را جابه جا کند.

محفظه های ایزوله مذکور با بودجه اتحادیه اروپا و در شرکت نرژوی EpiGuardتولید شده اند. محفظه مذکور با ظرفیت یک نفر، EpiShuttle نام دارد و مخصوص جابه جایی بیمار در آمبولانس، بالگرد و هواپیما است.

هواپیمای Twin Otter تنها هواپیمای این ایرلاین نیست که برای انتقال بیماران در آن تغییری ایجادمی گردد. ایرلاینلوگان ایر اکنون مشغول کار روی هواپیمایSaab340است تا آن را نیز تغییر دهد. این هواپیما می تواند از فرودگاه های مناطق مرتفع و جزایر بلند گردد و همراه خود دو بیمار را در محفظه های ایزوله جابه جا کند.

سرویس آمبولانس اسکاتلند 8 محفظه ایزوله خریده که 2تای آنها را برای ماموریتی در سوم آوریل استفاده شده اند. 6 محفظه ایزوله دیگر در اوایل ماه می به اسکاتلند تحویل داده می شوند. درکل سرویس آمبولانس اسکاتلند بیش از 500 هزار پوند در جدیدترین فناوری های موجود سرمایه گذاری نموده است.،مهر

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 562

به "جابجایی بیماران کرونایی با آمبولانس پرنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی بیماران کرونایی با آمبولانس پرنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید