جشنواره مجازی رمضان 1400 برگزار می شود

به گزارش هنجس بلاگ، جشنواره مجازی رمضان 1400 توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با همکاری دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، از طریق سامانه جشنواره مجازی صنوف برگزار می شود.

جشنواره مجازی رمضان 1400 برگزار می شود

با توجه به مسائل و محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و پیرو برگزاری جشنواره مجازی نوروز 1400، این بار مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در انجام تکالیف ذاتی و قانونی خود مبنی بر توسعه کاربردهای تجارت الکترونیکی، با همکاری دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، اقدام به برگزاری جشنواره مجازی رمضان کرده است.

این جشنواره از طریق سامانه ای-صنوف (e-sonoof.ir) به منظور تسریع و تسهیل در اتصال واحدهای صنفی سنتی به فروشگاه های اینترنتی دارای سکوی فروش برگزار می شود.

در این سامانه، ضمن نمایش و معرفی فروشگاه های اینترنتی عضو برای واحدهای صنفی و عموم مردم، امکان انتخاب و اتصال واحدهای صنفی مشارکت کننده به فروشگاه های اینترنتی وجود دارد.

همچنین امکان جستجو و انتخاب گروهی واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر بر اساس نام واحد، رسته فعالیت، استان، شهرستان و یا بخشی از نشانی وجود داشته و فروشگاه های اینترنتی می توانند متن پیامک معرفی مورد نظر خود را پس از تأیید کارشناسان سامانه، از طریق پنل پیامکی سامانه به واحدهای صنفی مورد نظر ارسال کنند.

فروشگاه های اینترنتی برای شرکت در جشنواره باید مقررات عمومی از جمله قانون تجارت الکترونیکی، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط و همچنین شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با بسته بندی و ارسال سفارش ها را رعایت کنند.

دارا بودن سکوی فروش اینترنتی با امکان معرفی یا عرضه کالا، خدمت توسط واحدهای صنفی شامل هر یک از انواع سکوهای درج آگهی، غرفه سازی یا فروشگاه سازی، ایجاد صفحه ویژه (Landing) برای واحدهای صنفی معرفی شده از جشنواره مجازی، نمایش بنرهای مناسبتی جشنواره در صفحه اول فروشگاه (از جمله بنر جشنواره رمضان 1400)، تخفیف حداقل 20 درصدی در کمیسیون فروش اینترنتی برای واحدهای صنفی معرفی شده از جشنواره مجازی از جمله مواردی است که فروشگاه ها باید برای شرکت در این جشنواره آن را رعایت کنند.،ایرنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2987

به "جشنواره مجازی رمضان 1400 برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره مجازی رمضان 1400 برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید