حساب باشگاه پرسپولیس مسدود شد

به گزارش هنجس بلاگ، باشگاه پرسپولیس در پیچیده ترین شرایط ممکن از نظر اقتصادی قرار گرفته و با اتفاقات تازه ای روبرو شده است.

حساب باشگاه پرسپولیس مسدود شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس این روزها در شرایط بسیار سختی قرار گرفته و اگر این شرایط تا یکی، دو هفته آینده ادامه یابد، باید منتظر اتفاقات عجیبی بود زیرا سرخپوشان نمی توانند به راحتی، نسبت به آینده خوش بین باشند.

از طرفی، دولت دوازدهم به سرانجام راه رسید و همگان در انتظار معرفی وزیر تازه ورزش و جوانان هستند که طبعا شرایط شرکت های دولتی تا قبل از تعیین وزیر و پیاده سازی سیاست ها، ناتعیین به نظرمی رسد.

از طرف دیگر، قرارداد با شرکت آتیه کارگزار باشگاه پرسپولیس در حال اقاله یا فسخ دوطرفه است و باشگاه تا زمان پیدا کردن کارگزار تازه، هیچ بودجه دریافتی ندارد.

درست در همین شرایط، خبر رسیده حساب پرسپولیس مسدود است و مدیران باشگاه فعلا نمی توانند پولی واریز یا از حساب خود خارج کنند. این بحران اقتصادی که در آخرین ماه های حضور دولت دوازدهم شروع شده بود، حالا ابعاد تازه ای به خود گرفته و در شرایطی که دولت سیزدهم هنوز کار خود را شروع نکرده، مدیران باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار داده است.

هیات مدیره باشگاه آماده است تا با اقاله قرارداد کارگزار خود، به سرعت در راستا انتخاب کارگزار تازه از راه مزایده رسمی گام بردارد اما تعلل مدیران شرکت آتیه در اقاله قرارداد، دست پرسپولیسی ها را بسته است.

پرسپولیس در حال حاضر، نه تنها با مشکل نقدینگی، بدهی های سرسام آور، پرونده شکایت گابریل کالدرون و نداشتن پول برای تسویه حساب با بازیکنان روبرو است، بلکه حساب این باشگاه هم به خاطر بدهی های پیشین، مسدود شده و مدیران فعلی باید فکری به حال حل این مشکل کنند هر چند تمام راه های درآمدزایی بسته است و همین شرایط سبب شده تا کار برای مدیریت باشگاه سخت تر از قبل شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3439

به "حساب باشگاه پرسپولیس مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساب باشگاه پرسپولیس مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید