خبرنگاران ثبت نام در فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو صرفا به وسیله خودروسازان

به گزارش هنجس بلاگ، تهران - خبرنگاران - بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان، هر گونه ثبت نام در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو، صرفا به وسیله سامانه اینترنتی فروش شرکت های خودروساز امکان پذیر خواهد بود.

خبرنگاران ثبت نام در فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو صرفا به وسیله خودروسازان

به گزارش عصر چهارشنبه وزارت صنعت، پیرو برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو، در مورد فروش و پیش فروش محصولات دو خودروساز کشور، به اطلاع کلیه متقاضیان خرید خودرو می رساند هر گونه ثبت نام در طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو، صرفا به وسیله سامانه اینترنتی فروش شرکت های خودروساز انجام می پذیرد.

بر این اساس، با توجه به تغییر شیوه ثبت نام، شرکت های خودروساز زمان و نحوه ثبت نام را متعاقباً به وسیله پرتال رسمی خود، اطلاع رسانی خواهند کرد.

در طرح جدید، احراز هویت قطعی متقاضیان صرفا پس از شروع ثبت نام، ورود به سامانه اینترنتی فروش خودرو شرکت و سپس راهنمایی به سامانه یکپارچه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) به وسیله سامانه خودروسازان معتبر است.

بدیهی است در حال حاضر و پیش از زمان اعلام شده ورود مستقل به امتا فاقد وجاهت است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 883

به "خبرنگاران ثبت نام در فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو صرفا به وسیله خودروسازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام در فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو صرفا به وسیله خودروسازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید