خبرنگاران ساخت خانه برای کپرنشینان جنوب کرمان از طریق قرارگاه امام رضا (ع)

به گزارش هنجس بلاگ، جیرفت - خبرنگاران - نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: ساخت خانه برای کپرنشینان جنوب کرمان از طریق قرارگاه امام رضا (ع) پیگیری می شود.

خبرنگاران ساخت خانه برای کپرنشینان جنوب کرمان از طریق قرارگاه امام رضا (ع)

منصور شکرالهی عصر دوشنبه با اشاره به سفر محمدباقر قالیباف به جنوب کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از منازل کپری دستور ساخت منزل مسکونی برای کپرنشینان صادر کرد.

وی ادامه داد: با دستور رییس مجلس، پس از در نظر دریافت زمین، آب و برق مقرر شد ظرف کوتاه ترین مدت زمان ممکن ساخت منازل مستحکم برای مردم کپرنشین انجام شود.

وی از پایان سفر2 روزه محمدباقر قالیباف به جنوب کرمان خبر داد و گفت: این سفر غیررسمی بود که ظهر امروز به پایان رسید.

نماینده مجلس افزود: رییس مجلس شورای اسلامی در این سفر از شهرستان های کهنوج، رودبارجنوب و منوجان به صورت غیررسمی بازدید کرد.

وی از سفر رئیس مجلس سورای اسلامی به جنوب کرمان خبر داد و گفت: قالیباف قول داد قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به صورت رسمی به منطقه جنوب کرمان سفر کند.

شکرالهی تامین آب، برق، راه، ساخت مسکن برای کپرنشینان را از مصوبات این سفرغیررسمی مطرح نمود و افزود: در این سفر مسائل بخش کشاورزی کاملا تشریح شد.

وی از پیگیری قالیباف برای تخصیص اعتبار برای پرداخت سرمازدگی و توفان در بخش کشاورزی جنوب کرمان خبر داد.

وی شرح داد: رئیس مجلس شورای اسلامی در یک سفر از پیش اعلام نشده با هدف بازدید از مناطق محروم جنوب کرمان و همچنین گفت و گو با گروه های جهادی در منطقه جنوب کرمان حضور یافت.

جنوب استان کرمان متشکل از هفت شهرستان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2791

به "خبرنگاران ساخت خانه برای کپرنشینان جنوب کرمان از طریق قرارگاه امام رضا (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت خانه برای کپرنشینان جنوب کرمان از طریق قرارگاه امام رضا (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید