خبرنگاران فراهم شدن 4 هزار فرصتی شغلی در کارخانه لاستیک سازی الیگودرز

به گزارش هنجس بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: فراهم شدن 4 هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم کارخانه لاستیک سازی الیگودرز ظرفیت مناسبی برای کاهش نرخ بیکاری شهرستان است.

خبرنگاران فراهم شدن 4 هزار فرصتی شغلی در کارخانه لاستیک سازی الیگودرز

جهت دریافت خدمات اجرای درخت مناسب پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محمد خدابخشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در راستای تسریع در احداث این کارخانه اقدامات خوبی تا کنون انجام شده و روز قبل نشست با مدیران عامل بانکها برای تامین منابع ارزی کارخانه لاستیک سازی شاخص لرستان برگزار گردیده است.

وی توضیح داد: دیروز یکشنبه 10 فروردین ماه 99 نشست مشترک با مدیرعامل کارخانه لاستیک سازی شاخص، مدیرعامل بانک سپه برای تامین منابع ارزی و کارخانه لاستیک سازی شاخص لرستان در الیگودرز برگزار گردید.

وی بیان نمود: هفته گذشته هم به همین دلیل جلسه ای با مدیرعامل بانک صنعت و معدن برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خلاصه مشخصات کلی طرح فراوری تایرهای رادیال شاخص لرستان توضیح داد: محل اجرای این پروژه در شهرک صنعتی الیگودرز است و نوع محصول فراوریی آن انواع تایرهای رادیال تمام سیمی باری و اتوبوسی (TBR) است.

وی اضافه نمود: ظرفیت این کارخانه 50 هزار تن معادل 800 هزار حلقه لاستیک در سال خواهد بود که در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث این کارخانه مهم در جریان است.

وی گفت: این کارخانه 14 مگاوات برق 40 هزار لیتر آب درثانیه و 4هزار متر مکعب در ساعت گاز احتیاج دارد که در تامین آن مسئله ای نداریم.

وی اضافه نمود: این کارخانه اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم 4 هزار نفر را ایجاد می نماید که حجم قابل قبولی از جمعیت بیکار الیگودرز را کاهش می دهد.

خدابخشی با اشاره به اینکه میزان سرمایه گذاری پروژه بیش از 2 هزار میلیارد تومان است، بیان نمود: سالن های فراوری و انبار کارخانه 45 هزار متر مربع و ساختمان های پشتیبانی در21 هزار متر مربع

ایجاد می گردد.

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار ارزی کارخانه 120 میلیون یورو است و این شرکت اواخر سال گذشته اجرای دیوار آجری سایتن خود را جهت انتخاب پیمانکار به فراخوان مناقصه گذاشته است .

این پروژه سال قبل با حضور وزیر صمت کلنگ زنی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 303

به "خبرنگاران فراهم شدن 4 هزار فرصتی شغلی در کارخانه لاستیک سازی الیگودرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراهم شدن 4 هزار فرصتی شغلی در کارخانه لاستیک سازی الیگودرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید