خبرنگاران فرماندار: حمایت از فراوری، محور کار مدیران رضوانشهر باشد

به گزارش هنجس بلاگ، رضوانشهر- خبرنگاران - فرماندار رضوانشهر با تأکید بر لزوم برطرف موانع فراوری گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بنام جهش فراوری نامگذاری شده است، همه ما ملزم و مکلف به اجرای این فرمان هستیم.

خبرنگاران فرماندار: حمایت از فراوری، محور کار مدیران رضوانشهر باشد

محمود قاسمی غروب دوشنبه در جلسه کار گروه مالی با موضوع اشتغال، برطرف موانع فراوری، ستاد ساماندهی جوانان، شورای مسکن و شورای بانک های رضوانشهر گفت:

اصل حمایت از فراوری موجب تحقق و شکوفایی اقتصاد جامعه خواهد شد و در این جهت همه باید به یاری فراورینمایندگان بشتابیم.

وی اعلام کرد: فراورینمایندگان ما در واقع در یک شرایط جنگ مالی مجاهدت می نمایند و این کارشان بسیار ارزشمند است.

وی اعلام کرد : تمام مدیران مکلف هستند که از واحدهای فراوریی سرکشی نمایند و بازدید میدانی داشته باشند و برای این که این سیاست جاری و ساری گردد، خودم پیشگام این موضوع هستم.

نماینده عالی دولت در رضوانشهرافزود: همه مدیران موظف هستند که مسائل حوزه های خودشان را به صورت میدانی و نه بر اساس گزارش های مکتوب، مورد توجه قرار دهند و باید خودشان مسائل را از نزدیک نظاره گر باشند و پیش از آن که فراورینماینده و کارآفرین به آنها مراجعه کند، مدیران ما مکلفند که به سراغ آنان بروند.

وی ضمن تأکید بر لزوم وحدت رویه در امر خدمت رسانی به مردم از سوی مدیران دستگاه های اجرایی گفت: وحدت رویه در اجرای کارها و طبق دستورالعمل های موجود، لازم الاجرا و موجب تحکیم پایه های فراوری و فراهم سازی زمینه اشتغال است.

قاسمی در ادامه ضمن اشاره به سر رسید اقساط بانکی واحد های گردشگری گفت: با توجه به شرایط خاص کنونی و گسترش بیماری کرونا که موجب رکود صنعت گردشگری شده است، این واحد ها بیشترین زیان را متحمل شده اند و بانک ها ضمن دادن فرصت بیشتر به آنان، همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه به ساخت 97 واحد مسکن محرومین در این شهرستان اشاره و تاکید نمود: باید کوشش کنیم این ظرفیت را به 120 واحد افزایش دهیم و در سایه کوشش و همکاری همگانی دست یابی به این موضوع امکان پذیر خواهد بود.

همچنین در این نشست هرکدام از مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات مربوطه ارائه دادند.

شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2193

به "خبرنگاران فرماندار: حمایت از فراوری، محور کار مدیران رضوانشهر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: حمایت از فراوری، محور کار مدیران رضوانشهر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید