خبرنگاران نماینده دلفان در مجلس: مطبوعات نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارند

به گزارش هنجس بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران -⁩ نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: مطبوعات و خبرنگاران نقش مهم و موثری در کاهش اسیب های اجتماعی در جامعه دارند و منشا خدمات و تغییر هستند.

خبرنگاران نماینده دلفان در مجلس: مطبوعات نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارند

یحیی ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: 17مرداد مصادف است با شهادت محمود صارمی خبرنگار لرستانی خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در افغانستان به شهادت رسید و نامگذاری این روز بنام روز خبرنگار اقدامی نیک و ارزشمند در جهت تجلیل از سربازان عرصه آگاهی و اطلاع رسانی است.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در توسعه تأکیدکرد: خبرنگاران صادق و دلسوز نقش چشمگیری در توسعه دارند، لذا خبرنگاران را باید از محورهای مهم توسعه یافتگی در هر منطقه دانست و با قلم آزاد و نقدهای منطقی و نقادانه خبرنگاران می توان به توسعه دست یافت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما مطبوعات را خیلی سیاسی نموده ایم، اضافه کرد: مطبوعات آزاد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و جرم در جامعه دارند.

⁩ابراهیمی با تاکیدبر نقد دلسوزانه عاری از تخریب اضافه کرد: مسئولان و مدیران باید زیر ذره بین شما باشند ونقادانه عملنمودها آنالیز شود.

⁩وی اعلام کرد: با تخریب مدیران و مسئولانی که درجهت حل مسائل مردم و تحول درجامع هستند. و دغدغه مردم را دارند نباید به خط شد و تخریب نمود.

نماینده مردم دلفان و سلسله اضافه کرد: شرط اساسی نقد صادق بودن است مسائل جامعه را ببینند با چشم ببینند با زبان بیان نمایند زمانی متن بازخورد جامعه است که بر اساس صداقت باشد

ابراهیمی گفت: اگر دیدید یک فرد یا مسئولی کار مفیدی انجام می دهد آنرا انتشار دهید و دلسوزانه اگر خطایی انجام گرفت تذکر دهید

⁩وی با بیان اینکه همه ما عزیزان دغدغه توسعه نیافتگی لرستان و دلفان را داریم و اعلام کرد: باید به علل توسعه نیافتگی منطقه پرداخت که چرا شهرستان دلفان در تمام شاخص ها در ردیف های آخر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دراین مدت کوتاه کوشش های چشمگیری برای مطالبه گری منطقه اجرا شده است و کوشش خواهم نمود تمام توان خودرا برای یاری به توسعه منطقه بکار گیرم ابراهیمی اضافه کرد: چرا هنوز در بخش کاکاوند باید مدارس تخریبی وجود داشته باشد و بسیاری از روستاها از داشتن راه مناسب که یک احتیاج اساسی محروم باشند.

وی اعلام کرد: من محرومیت و مظلومیت شهر نورآباد و روستاهای دلفان را از نزدیک دیده ام و در مجموع شرایط منطقه اسف بار ونگران نماینده است ⁩وبیشترین ضریب محرومیت در استان لرستان مربوط به نورآباد است⁦

⁩نماینده دلفان و سلسله گفت:از روزی که مورد اعتماد مردم نجیب منطقه قرار گرفته ام و با عنوان نماینده رسماً کار خودرا شروع نموده ام تمام همت وکوشش خود را جهت مطالبه گری و حرکت در جهت وعده های داده شده بکار گرفته ام.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1519

به "خبرنگاران نماینده دلفان در مجلس: مطبوعات نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده دلفان در مجلس: مطبوعات نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید