خرید آنلاین کانادایی ها در دوره پاندمی 99 درصد افزایش یافت

به گزارش هنجس بلاگ، مصرف کنندگان کانادایی با اعمال قرنطینه برای مبارزه با پاندمی کووید-19، بیش از همواره رو به خرید آنلاین آوردند.

خرید آنلاین کانادایی ها در دوره پاندمی 99 درصد افزایش یافت

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

با استناد به گزارشی جدید از مرکز آمار کانادا، میزان کل خرده فروشی بین فوریه و مه که در آن کانادایی ها بیش از پیش در خانه بودند و مغازه های خشت و آجری درهای خود را بستند، با کاهشی 17.9 درصدی روبرو شد.

اما با این حال، خریداران به شدت به خرید آنلاین روی آوردند و به این ترتیب میزان آن در همان بازه با افزایشی 99.3 درصدی روبرو شد.

مرکز آمار می گوید فروش تجارت الکترونیک در ماه مه به رقم رکوردشکن 3.9 میلیارد دلار رسید که نمایانگر افزایشی 2.3 درصدی نسبت به آوریل و جهشی 99.3 درصدی نسبت به فوریه بود. با افزایشی 110.8 درصدی در مقایسه با مه 2019، باید گفت میزان فروش آنلاین بیش از دو برابر شد.

گزارش همچنین نشان می دهد تمام 11 زیرمجموعه خرده فروشی که فروش تجارت الکترونیک دارد شاهد افزایش فروش بود.

افزایش رکوردشکن در میزان فروش تجارت الکترونیک در حالی رخ داد که میزان کل فروش با افولی رکوردشکن روبرو شد. این در حالی است که داده های آوریل نشانگر شدیدترین تضاد است.

رقم خرده فروشی در آوریل به 33.9 میلیارد دلار افت کرد که نشانگر سقوطی 29.1 درصدی نسبت به فوریه و افولی 26.4 درصدی نسبت به بازه مشابه سال قبل بود. در عین حال، فروش تجارت الکترونیک در آوریل 63.8 درصد افزایش داشت.

از فوریه تا آوریل، تنها زیرمجموعه غذا و نوشیدنی شاهد افزایش در میزان فروش داخل مغازه بود و 3.3 درصد بالا رفت. میزان فروش آنلاین در همین بخش 107 درصد رشد داشت.

میزان فروش داخل مغازه برای فروشگاه های کالاهای کلی، اقلام ساختمانی و ابزار باغبانی و همچنین مغازه های سلامت و مراقبت شخصی هم کاهش داشت.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1684

به "خرید آنلاین کانادایی ها در دوره پاندمی 99 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آنلاین کانادایی ها در دوره پاندمی 99 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید