در برزخ هستیم، پرسپولیس مطالبات ما را نداد

به گزارش هنجس بلاگ، ملی پوش واترپلو در گفت و گو با خبرنگاران، درباره تمرینات تیم ملی واترپلو گفت: پس از حدود 9 ماه بالاخره در استخر 4 فصل انقلاب تمرینات خود را شروع کرده ایم حدود دو هفته ای است که تمرینات خود را شروع کرده ایم و چهار روز در هفته به مدت دو ساعت تمرین داریم به دلیل اینکه بدن هایمان ضعیف شده بیشتر تمرینات استقامتی را انجام می دهیم و متاسفانه شنیده ام که مجدد از هفته آینده استخر انقلاب نیز تعطیل خواهد شد.

در برزخ هستیم، پرسپولیس مطالبات ما را نداد

سهیل رستمیان درباره شرایط تمرینات گفت: رضایی با چیریچ در تماس است، تمرینات با نظارت چیریچ انجام می شود، با توجه به شرایط کرونا چیریچ الان در ایران حاضر نیست، امیدوارم شرایط بهتر شود و شاهد حضور چیریچ در ایران باشیم.

وی در ادامه درباره برگزاری انتخابی المپیک تاکید کرد: در برزخ هستیم نمی دانیم مسابقات برگزار می شود یا خیر. ما تلاش و مبنای خود را بر این گذاشته ایم که اگر شرایط مهیا شود تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه انجام دهیم. هدف مان این است که به آمادگی برسیم در حال حاضر هیچ چیز تعیین نیست این حق طبیعی ایران است که در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کند، اگر نتوانیم از حق مان دفع کنیم در واقع کرسی های بین المللی در فینا و المپیک ضعیف عمل کرده اند.

رستمیان در پاسخ به اینکه آیا مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده اید یا خیر گفت: حتی یک درصد از مطالبات مان را باشگاه پرسپولیس پرداخت نکرده با اینکه تیم مان قهرمان شد اما آنها مطالبات مان را نداده اند چندین بار در باشگاه حاضر شدیم اما انگار گوش شنوایی برای حرف هایمان وجود ندارد. حتی پس از تغییر مدیرعامل نامه نگاری ها را انجام دادیم اما اتفاقی رخ نداد. قرار بر این بود که از سال گذشته و در طول رقابت های لیگ پرداختی داشته باشند اما تا این لحظه و پس از کسب عنوان قهرمانی حتی یک درصد هم پرداخت نکردند.

ملی پوش واترپلو ایران در پاسخ به اینکه مجموع قراردادها چقدر است گفت: مجموع قرارداد بازیکنان کادر فنی البسه و … 500 میلیون تومان می باشد که یک دهم بازیکن معمولی تیم فوتبال پرسپولیس هم نمی شود. اما متاسفانه این مبلغ هم پرداخت نشد.

رستمیان در ادامه درباره شرایط استخرها گفت: بارها درخواست داشته ایم تا استخر اختصاصی مخصوص تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو داشته باشیم که اگر با چنین تعطیلی هایی روبرو می شویم فرایند کارمان به تعویق نیفتد همانطور که سایر کشورها تمرینات خود را از مدت ها پیش آغاز کرده اند اما ما بلاتکلیف بوده ایم.

وی ادامه داد: بارها این موضوع را مطرح کرده ایم اما گفته اند استخر اختصاصی توجیه اقتصادی ندارد. این نکته را نادیده گرفته اند که یک ورزشکار برای رسیدن به سطح قهرمانی هزینه های زیادی انجام داده ما برای کسب مدال برنز بازی های آسیایی هزینه های زیادی روی ما انجام شد تا این مدال به دست آمد آن زمان دلار 30 هزار تومان نبود اگر بخواهند این هزینه هایی که روی ورزشکاران انجام داده اند نادیده بگیرند و ورزشکار جدید را با دلار 30 تومان جایگزین کنند قطعاً برایشان هزینه بیشتری در بر خواهد داشت پس چه بهتر همان ورزشکاران را حفظ کنند و حاصل آن را ببینند. ما شانس حضور در المپیک را داریم چرا که ژاپن میزبان مسابقات و فرصتی عالی برای افتخارآفرینی ما مهیا است امیدوارم مسئولان حمایت بیشتری انجام دهند و ما پاسخ زحمات خود را ببینیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2172

به "در برزخ هستیم، پرسپولیس مطالبات ما را نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در برزخ هستیم، پرسپولیس مطالبات ما را نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید