دیاب: استعفای دولت لبنان را اعلام می کنم ، سیستم فساد فراتر از کشور است

به گزارش هنجس بلاگ، نخست وزیر لبنان در سخنرانی امشب خود ضمن اعلام استعفای دولتش تاکید کرد: سیستم فساد بزرگتر و فراتر از کشور است.

دیاب: استعفای دولت لبنان را اعلام می کنم ، سیستم فساد فراتر از کشور است

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از سایت النشره نوشت: حسان دیاب، نخست وزیر لبنان در سخنرانی خود در مقر دولت تاکید کرد: سیستم فساد ریشه در تمام بخش های دولت دارد و در این کشور تنیده شده و اکنون دریافته ایم فساد فراتر از کشور لبنان است و ما نمی توانیم از آن رهایی یابیم. یکی از نمونه های این فساد انفجار بیروت بود.

نخست وزیر لبنان اظهار کرد: برخی تنها ثبت نکات سیاسی و سخنرانی های مردمی و نابودی بقیه آثار کشور برایشان مهم است در واقع برخی خودشان مصیبتی برای ملت لبنان هستند.

دیاب شرح داد: پارادوکس آشکار این است که آنها چند هفته بعد از تشکیل دولت تلاش کردند بر سر دولت مصیبت وارد کنند و آن را مسؤول فروپاشی و هدر رفت ها و بدهی کلی اعلام کنند.

او اضافه نمود: طبقه سیاسی سپرده های مردم را هدر داد و کشور را زیر بدهی گذاشت. ما در مصیبتی بزرگ هستیم و می بایست برای برون رفت از این مصیبتی که در آن هستیم همبستگی داشته باشیم.

دیاب تاکید کرد: کسانی هستند که واقعیت ها را وارونه نشان می دهند با فتنه زندگی می کنند، با خون مردم در مواقع کناره گیری تجارت می کنند.

او مطرح نمود: فساد برخی طرف ها در لبنان این مصیبت پنهان از هفت سال پیش را موجب شد. برخی هستند که تلاش کردند دولت را مسؤول فروپاشی اقتصادی و اقتصادی نشان دهند اما آنچه برای ما مهم است نجات کشور است. ما برای این منظور بسیار تحمل کردیم اما سر و صداها متوقف نشدند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1526

به "دیاب: استعفای دولت لبنان را اعلام می کنم ، سیستم فساد فراتر از کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاب: استعفای دولت لبنان را اعلام می کنم ، سیستم فساد فراتر از کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید