روحانی: هم سیل را اداره کردیم هم تحریم هم کشور را ، هول نشوید، موفقیتمان را به شما تقدیم می کنیم!

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس جمهور گفت: آنهایی که چشم ندارند خدمات دولت را ببیند مقداری دقیق شوند و ببیند که دولت چه خدماتی را در این سال ها داشته است هم کشور را مدیریت کردیم و هم بدترین سیل و زلزله را اداره کردیم، تحریم را در 98 مهار کردیم.

روحانی: هم سیل را اداره کردیم هم تحریم هم کشور را ، هول نشوید، موفقیتمان را به شما تقدیم می کنیم!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران،حسن روحانی رییس جمهوری در آیین بهره برداری از 9 پروژه انتقال و فوق توزیع خوزستان گفت: بسیار خوشحالیم که در سی و پنجمین هفته توانستیم شاهد 6 هزار میلیارد طرح های مربوط به برق در سه استان سیستان و خوزستان و خراسان رضوی باشیم. زیر ساخت تحول و فراوری و رفاه مردم در صنعت برق است . در جنگ تحمیلی مردم چند ساعت بیشتر برق نداشتند. یکی از افتخارت دولت این است که در تابستان قطعی برق نداشتیم و اگرهم وجود داشته خیلی کم بوده است.

او ادامه داد: به طور متوسط سالی 2هزار و 500 مگابات برق را در طول این دولت اضافه کردیم و تا سرانجام دولت به حدود 20 هزار مگابات برق جدید خواهیم رسید در حالی که در اغاز انقلاب کل برق کشور 7 هزار مگابات بوده است . این کار ارزشمندی برای کشور است خصوصا وقتی زمینه آن کیفیت باشد. دولت تدبیر امید برق روستایی 20 خانواری را به سرانجام رساند و به فکر روستای ده خانواری هستیم در هر ماه 35 روستا به شبکه برق متصل می گردد. دولت تدبیر و امید در تمام زمینه ها تحولی که در روستا ها ایجاد نموده قابل مقایسه با دولت های دیگر نبوده است. حدود 4هزار مگابات برق مجازی ایجاد کردیم.

روحانی گفت: حدود سی درصد مردم دارای برق مجانی می گردد و همین کار راجع به اب و گاز انجام می گردد و برق امید و اب و گاز امید از آثار خوب دولت تدبیر و امید خواهد بود. این دولت بیان امام را که فرمودند ما اب و برق شما مردم مستضعف را مجانی می کنیم را عملیاتی کرد. در شرایط تحریم و جنگ تمام عیار مالی هستیم و جنگ مالی این سه سال به مراتب بد تر از 8 سال جنگ تحمیلی بود. هیچکس فکرنمیکرد که ایران در این سه سال بتواند مقاومت کند . درست است که مردم در رنج و مشکل هستند اما در این سه سال تحریم اب ، برق ، گاز قطع نشد و تحولات زیادی در بندر جاده و راه اهن به وجود اوردیم 11هزار تخت بیمارستانی فقط در این سه سال اخیر در این دولت اضافه شد

رییس جمهور بیان نمود: انهایی که چشم ندارند خدمات دولت را ببیند مقداری دقیق شوند و ببیند که دولت چه خدماتی را در این سال ها داشته است هم کشور را مدیریت کردیم و هم بدترین سیل و زلزله را اداره کردیم، تحریم را در 98 مهار کردیم. امروز شریط مهار کرونا در ایران نسبت به کشور های پیشرفته غربی بدتر نیست بلکه بهتر است و با یک برنامه ریزی خوب توانستیم شرایط را کنترل کنیم.

روحانی بیان کرد: همه انهایی که درکشور مشغول خدمت هستند چه در مجلس چه قوه قضایی و چه در نیروهای مسلح همه دست به دست هم دهیم و به دنبال ایجاد امید باشیم، عجله نکنیم، هول نشویم اگردولت پیروزیتی به دست اورد آن را به شما تقدیم می کنیم ، دست همه را می بوسیم انهایی که مردم و ملت را یاری می نمایند. بگذارید با حوصله و تامل و با دقت و خرد ورزی کارها را پیش ببریم، انهایی که تجربه بیست و چند ساله داشتند و در دیپلماسی پیروز بودند بگذارید با دقت کار مان را انجام دهیم. البته هر قوه ای هر کاری می نماید با نیت خیر است با هم مشورت کنیم و هماهنگ باشیم و کار ها را دقیق تر پیش ببریم مردم در صحنه هستند، مقاومت مردم اصل اساسی است. رهبری ومقاومت مردم دوپایه اصلی برای روز های سخت بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2244

به "روحانی: هم سیل را اداره کردیم هم تحریم هم کشور را ، هول نشوید، موفقیتمان را به شما تقدیم می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: هم سیل را اداره کردیم هم تحریم هم کشور را ، هول نشوید، موفقیتمان را به شما تقدیم می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید