رییس جمهور آمریکا عصر امروز وارد شهر ژنو سوییس می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- جو بایدن رییس جمهور امریکا ساعت 14 به وقت سوییس وارد شهر ژنو می گردد. قرار است روسای جمهور امریکا و روسیه فردا در ویلای لا گرانژ شهر ژنو سوییس با یکدیگر ملاقات نمایند.

رییس جمهور آمریکا عصر امروز وارد شهر ژنو سوییس می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رسانه های سوییس اعلام نمودند در ملاقات فردا موضوعاتی، چون استراتژی ثبات؛ مبارزه با تبهکاری سایبری؛ سیاست آب و هوایی؛ سوریه؛ اوکراین؛ افغانستان؛ توافق هسته ای با ایران؛ مسائل مربوط به همکار های مالی و همه گیری کرونا از جمله محور هایی است که بحث و مصاحبه خواهد شد.

براساس گزارش رسانه های سوییس؛ مذاکرات روسای جمهور امریکا و سوییس در دو مرحله ابتدا در یک جمع کوچک و سپس در جمع بزرگتری از اعضای دولت دو کشور انجام خواهد شد. پس از این ملاقات قرار نیست نشست مطبوعاتی مشترکی بین این دو رییس جمهور برگزار گردد و هر کدام از این روسای جمهور؛ بطور جداگانه در یک نشست مطبوعاتی شرکت خواهند کرد.

دفتر ریاست جمهوری سوییس اعلام نمود ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه پس از ملاقات با رییس جمهور امریکا قرار است با گای پارملین رییس جمهور سوییس و وزیر خارجه سوییس ملاقات کند.

رییس جمهور امریکا عصر امروز با گای پارملین رییس جمهور سوییس ملاقات خواهد نمود. در این ملاقات وزیر خارجه سوییس هم حضور دارد.

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام نموده بود که جیل بایدن همسر خود را در سفر به ژنو همراهی نخواهد نمود. همسر رییس جمهور امریکا روز یکشنبه به امریکا بازگشته است.

فرودگاه ژنو سوییس اعلام نمود فضای شهر ژنو سوییس از تاریخ 15تا 17 ژوین با محدودیت های زیادی روبرو است. علاوه بر این، نیروی هوایی نظارت بر حریم هوایی شهر ژنو را کنترل خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3191

به "رییس جمهور آمریکا عصر امروز وارد شهر ژنو سوییس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس جمهور آمریکا عصر امروز وارد شهر ژنو سوییس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید