ساختمان های اداری گاز نواحی بدره و سیروان در حال احداث هستند

به گزارش هنجس بلاگ، شمس اللهی گفت: ساختمان های ادارات گاز شهرستان های سیروان و بدره با پیشرفت فیزیکی 50 درصد با مبلغ کلی 22 میلیارد ریال در حال انجام هستند.

ساختمان های اداری گاز نواحی بدره و سیروان در حال احداث هستند

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: ساختمان های ادارات گاز سیروان و بدره تا سرانجام سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید و پروژه احداث ساختمان اداری گاز ناحیه دهلران هم در حال فرآیند پیمان سپاری و انتخاب پیمانکار می باشد.

او اظهار کرد: شرکت گاز استان ایلام در راستای تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع و مشترکین در کل استان دارای 14 واحد اداره گاز ناحیه می باشد که در سالیان گذشته ، 6 باب از این ساختمان ها بصورت ملکی خریداری شده و مابقی ادارات گاز نواحی در حال حاضر بصورت استیجاری در اختیار شرکت می باشد.

شمس اللهی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام در کوشش است کلیه ادارات گاز نواحی استان به ساختمان های ملکی اداری تجهیز شوند، گفت: احداث ساختمان گاز برای هر ناحیه، در راستای استفاده بهینه از بودجه و براساس تعداد مشترکین، جمعیت شهرستان و هم تعداد کارکنان شاغل در آن ناحیه می باشد.

او بیان کرد: بر اساس استاندارد تعریف شده از سوی ستاد شرکت ملّی گاز، ساختمان ادارات گاز نواحی بدره و سیروان با متراژ 230 متر مربع و ساختمان اداری گاز شهرستان دهلران با 270 متر مربع در حال احداث می باشند.

شمس اللهی با بیان اینکه زمین مورد احتیاج برای احداث ادارات گاز شهرستان های مذکور، از محل واگذاری زمین های دولتی با کاربری اداری و قیمت مصوب دولتی در سنوات گذشته خریداری شده است، اظهار کرد: طراحی ساختمان ها در شرکت گاز نواحی باید به صورتی باشد که ضمن جوابگویی و برطرف احتیاج کامل خدمات دهی به مشترکین، دارای واحد های مجزا برای امداد و تعمیرات، انبار قطعات و نمازخانه بوده و امکان افزایش متراژ ساختمان در طبقات دیگر در آینده با کمترین هزینه را داشته باشد و تمام آیین نامه های نظام مهندسی و شهرداری در طراحی و احداث آن رعایت شود.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3489

به "ساختمان های اداری گاز نواحی بدره و سیروان در حال احداث هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان های اداری گاز نواحی بدره و سیروان در حال احداث هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید