شرکت کنندگان جشنواره های کارآفرینی دانشگاه شریف صاحب شرکت های چند ده میلیاردی شدند

به گزارش هنجس بلاگ، مدیر پارک علم و فناوری دانشگاه شریف گفت: تعداد زیادی از شرکت کنندگان دوره های قبل جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، اکنون صاحبان شرکت های چند ده میلیاردی شده اند.

شرکت کنندگان جشنواره های کارآفرینی دانشگاه شریف صاحب شرکت های چند ده میلیاردی شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط تحصیل در استرالیا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه شریف، یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف به همت مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف، در سالن جابربن حیان برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه دهبیدی پور مدیر پارک علم و فناوری شریف طی سخنانی به ماموریت جشنواره کارآفرینی اشاره نمود و اضافه کرد: فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ کسب و کار در فضای دانشگاه و آموزش و توانمندسازی و برطرف چالش ها و موانع از جمله مهم ترین ماموریت های این جشنواره است.

وی با تاکید بر اینکه وی سی کاپ جایی برای دیده شدن است اضافه کرد: تعداد زیادی از شرکت کنندگان دوره های قبل امروز صاحبان شرکت های چند ده میلیاردی شده اند.

دهبیدی پور خطاب به برگزار کنندگان جشنواره گفت: همه از وی سی کاپ انتظار شکار فرصت داریم و باید جشنواره را به سمتی سوق دهیم که به شکار طرح و ایده از سوی سرمایه گذاران منجر گردد.

مدیر پارک علم و فناوری شریف خطاب به سرمایه گذاران اضافه کرد: احتیاج است در راه معرفی ایده و سوژه وارد عرصه شوید چرا که به شدت ضعف ایده های بکر در کشور احساس می گردد و نوآوری و خلاقیت کم شده است و شما باید به عنوان موتور محرک در راه جهت دهی به ایده ها اقدام کنید و از سوی دیگر با حمایت و هدایت و مشاوره به تیم های شتاب دهنده و کار آفرین، کمک رسان آنها باشید و ما به عنوان دانشگاه وظیفه تسهیل گری این امور را به عهده خواهیم داشت.

دهبیدی پور با اشاره به تاسیس ناحیه نوآوری شریف گفت: از سال گذشته در این ناحیه با زمینی به مساحت 250 هکتار اقدامات خوبی انجام داده ایم.

موضوعات سال جاری شرکت کنندگان در جشنواره شریف

در ادامه برنامه غزاله جنتی دبیر یازدهمین جشنواره وی سی کاپ طی سخنانی به ماموریت این جشنواره اشاره نمود و اضافه کرد: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، توانمند سازی و پشتیبانی از طرح های کسب و کار و ایجاد ارتباط بین صاحبان ایده و طرح های نوآورانه و سرمایه گذاران از جمله مهم ترین ماموریت ما در این جشنواره بود.

وی گفت: در یازدهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف تعداد 120 طرح را در مرحله اولیه دریافت کردیم که از این میان تعداد 60 طرح طی سه مرحله داوری و پذیرش شدند و از بین آن ها 18 طرح به مرحله داوری حضوری راه پیدا کرد که امروز 8 طرح به عنوان طرح نهایی از سوی هیات داروان معرفی خواهد شد.

دبیر یازدهمین جشنواره وی سی کاپ از تفاوت این جشنواره با دوره های قبل گفت و اضافه کرد: سال جاری محیط زیست، مدیریت پسماند و هوش مصنوعی از موضوعاتی بود که شرکت کنندگان به آن پرداخته اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 299

به "شرکت کنندگان جشنواره های کارآفرینی دانشگاه شریف صاحب شرکت های چند ده میلیاردی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت کنندگان جشنواره های کارآفرینی دانشگاه شریف صاحب شرکت های چند ده میلیاردی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید