طولانی ترین ازدواج سندروم داون با مرگ به خاتمه رسید

به گزارش هنجس بلاگ، وبسایت تابناک باتو: ازدواجی که به عنوان طولانی ترین ازدواج بین دو فرد مبتلا به سندرم داون لقب گرفته بود با مرگ شوهر 56 ساله سرانجام یافت؛ مرگ پل شارون، پس از گذشت 25 سال از ازدواج، این زوج آمریکایی را از هم جدا کرد.

طولانی ترین ازدواج سندروم داون با مرگ به خاتمه رسید

پل قبل از مرگ، به مدت طولانی با بیماری آلزایمر که زودهنگام او را درگیر خود نموده بود، مبارزه می کرد. گفته می گردد ازدواج این دو، طولانی ترین ازدواج بین دو فرد مبتلا به سندرم داون بوده است.

کریس و پل در نیویورک متولد شده و مبتلا به سندرم داون بودند. خانواده آن دو مشاوره و توصیه پزشکان مبنی بر اینکه بچه ها خود را به مؤسسه های مربوطه بسپارند، نادیده گرفتند.

این دو فرد مبتلا به سندرم داون در سال 1980 میلادی برای نخستین بار همدیگر را دیدند و پس از چند سال آشنایی در سال 1988 تصمیم گرفتند تا با هم ازدواج نمایند. کریس به پل پیشنهاد ازدواج داد.

کریس 59 ساله به روزنامه واشنگتن پست گفت: او باعث می شد تا بخندم، به چشمانش نگاه کردم و آینده ام را دیدم و وقتی به او پیشنهاد ازدواج دادم گفت: بله.

اما پنج سال طول کشید تا آن ها از مقامات دولتی نیویورک حق ازدواج کسب نمایند. سپس آزمایش ها برای شناخت توانایی ها و احساسات زناشویی آن دو انجام شد. پس از ازدواج، این دو نفر نام های یکدیگر را به زبان آوردند.

در آگوست گذشته پس از انتقال کریس به بیمارستان به علت التهاب ریه، آن دو در مراسمی وعده های ازدواجشان را دوباره یادآوری نموده و تجدید کردند. این زن و شوهر در یک آپارتمان متعلق به پروژه مسکن دولتی برای افراد توانخواه و معلول زندگی می کردند.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 17 مهر 1403 بروزرسانی: 17 مهر 1403 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 4010

به "طولانی ترین ازدواج سندروم داون با مرگ به خاتمه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طولانی ترین ازدواج سندروم داون با مرگ به خاتمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید