مجلس روی مسکن مهر حساس است، وزرای راه و نیرو قصور نکنند

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مجلس روی پروژه های مسکن مهر حساس است و در صورت ادامه قصور وزارتخانه های راه و نیرو در تکمیل زیرساختها و تحویل به موقع واحدهای مسکونی، آنالیز این موضوع و سوال از وزرا را در دستور کار قرار می دهد.

مجلس روی مسکن مهر حساس است، وزرای راه و نیرو قصور نکنند

جهت دریافت خدمات آلاچیق برای حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمدرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرنگاران گفت: باید برای به ثمر رسیدن پروژه های مسکن مهر تیمی تشکیل گردد که این تیم از سطح یک وزیر و یک سازمان فراتر باشد.

وی اضافه نمود: دولت باید کارگروه مسکن مهر با ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل دهد تا هماهنگی بیشتر وزارت خانه های راه و شهرسازی، نیرو و نفت را برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر ببینیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در حال حاضر زیرساخت های بسیاری از واحدهای مسکن مهر تکمیل نشده است، گفت: اینکه فکر کنیم تکمیل پروژه مسکن مهر تنها وظیفه وزارت راه و شهرسازی است، برداشتی نادرست است.

وی ادامه داد: وزارت نیرو باید در تکمیل زیرساختها بیشتر همکاری کند که احتیاج است مسئولان این وزارتخانه نسبت به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم جهرم در مجلس نهم با اشاره به اینکه متقاضیان مسکن مهر مدتهاست روی تحویل این واحدها و صاحب خانه شدن حساب نموده اند، اذعان داشت: باید دولت با تشکیل کارگروهی، تأمین اقتصادی تکمیل زیرساختها را انجام دهد تا اختلاف نظرها در بین وزارتخانه ها تمام گردد، چرا که به پروژه ای ملی در ابعاد مسکن مهر، نباید دستگاههای مختلف به صورت بخشی نگاه نمایند.

رضایی توضیح داد: مجلس روی پروژه های تأمین مسکن مردم از جمله مسکن مهر حساس است و در صورت ادامه قصور وزارتخانه ها در تکمیل زیرساختها و تحویل به موقع واحدهای مسکونی، آنالیز این موضوع و سوال از وزرا را در دستور کار قرار می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 503

به "مجلس روی مسکن مهر حساس است، وزرای راه و نیرو قصور نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس روی مسکن مهر حساس است، وزرای راه و نیرو قصور نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید