مجموعه رستوران های ارکیده و افتتاح هفتمین شعبه در سعادت آباد

به گزارش هنجس بلاگ، رستوران ارکیده از زمان تاسیسش در جاده چالوس، پیوسته کوشیده است که با ایجاد شعب جدید در بهترین مناطق تهران و شهرهای اطراف آن و گسترش فعالیت های خود، بتواند از مشتریان بیشتری پذیرایی کند. کوشش پیوسته ارکیده این بوده که بتواند هم در زمان سفر و مسافرت و هم در بقیه ایام هفته در خدمت همراهان همیشگی رستوران ارکیده بوده و ایام لذت بخش بیشتری را برای مشتریان همیشگی خود فراهم نماید. در این سالها با افتتاح شعبه در تهران (ارکیده میدان آرژانتین)، ارکیده کرج (مهستان)، ارکیده شهریار و ارکیده متل قو و شعبه اقدسیه به مشتریان بیشتری خدمات ارائه کرده و لبخند رضایت را بر لبان بسیاری از مردم نشانده و حالا نوبت شعبه رستوران ارکیده در سعادت آباد است.

مجموعه رستوران های ارکیده و افتتاح هفتمین شعبه در سعادت آباد

مجموعه رستوران های ارکیده، در راستا رشد و توسعه خود، هفتمین شعبه رستوران ارکیده را در محدوده سعادت آباد تهران افتتاح می نماید. این رستوران دو طبقه با یک فضای اختصاصی کافی شاپ و سالن VIP تمامی احتیاجهای شما برای برگزاری مراسم ها و رویدادهای عظیم را برآورده می سازد. علاوه بر این، این رستوران با احترام به سلایق مختلف فعالیت بیرون بر خود را نیز با افتتاح رستوران شروع نموده است و برای ارتباط با رستوران می توانید با شماره 021-79397 تماس بگیرید یا می توانید وارد بخش تماس با ما در سایت ارکیده شوید.

معرفی منو رستوران و کافه جدیدترین شعبه ارکیده: رستوران ارکیده شعبه سعادت آباد

بسیاری از ما دوست داریم قبل از رفتن به یک رستوران از لیست غذاهای ارائه شده در آن رستوران اطلاع داشته باشیم، تا بتوانیم انتخاب راحت تر و دقیق تری داشته باشیم، بخصوص اگر بخواهیم برای یک دورهمی، یا جشن با خانواده و دوستان غذای ناهار یا شام را انتخاب کنیم.

رستوران ارکیده در هر 7 شعبه خود، غذاهای ایرانی متنوع مانند انواع باقالی پلوها، چلو کباب ها، چلو جوجه ها و چلو ماهی ها را برای پذیرایی از شما و مهمانانتان تدارک دیده است. همچنین این لیست با انواع پیش غذاهای ایرانی و خارجی و همچنین منوی اختصاصی کافه تکمیل می گردد.

در رستوران ارکیده شعبه سعادت آباد استفاده از مواد اولیه مرغوب و به کارگیری سرآشپزان باتجربه و تداوم داشتن غذای باکیفیت تضمین می گردد. این سرآشپزان با تجربه احتیاجهای افراد را دقیقاً می شناسند، سفارش های خاص را به درستی آماده می نمایند، مراقب هستند که میهمانان دقیقاً همان چیزی را که سفارش داده اند دریافت نمایند و برای طبخ غذایی باکیفیت از مواد غذایی و وسایل آشپزخانه به بهترین شکل بهره می برند.

معرفی کافه اختصاصی رستوران ارکیده شعبه سعادت آباد: بهترین کافه در تهران برای برگزاری تولد، سالگرد و ولنتاین با انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها

یک سالن احتصاصی بسیار تمیز، تعدادی میز و جایگاه شیک و بوی خوش قهوه همراه با یک تم جذاب، آدم هایی که سر میزها نشسته اند و با یکدیگر صحبت می نمایند. این جا یکی از بهترین کافه های تهران است: کافه شعبه سعادت آباد ارکیده.

کافه نقش بسیار پررنگی در زندگی مردم دارد. ممکن است یکی با هدف گذراندن ساعاتی برای خود و انجام امور شخصی به کافه برود و گاهی هم با هدف دیدن افراد و یا معاشرت با دوستان . پس کافه باید دارای محیطی راحت و صمیمی باشد. از جمله مواردی که ارکیده بدان توجه خاصی داشته، محیط است. ارکیده تنها مکانی برای صرف قهوه و یا خوردن غذا نیست بلکه یک مکان راحت و عمومی برای تعامل، معاشرت و آرامش به دور از خانه و محیط کار است. کافه ارکیده که در داخل رستوران ارکیده شعبه سعادت آباد قرار گرفته، هر آنچه شما از یک کافه انتظار دارید را برآورده می نماید.

تنوع منو این کافه اعجاب انیگز است. این کافه بیش از ده ها مدل قهوه دارد. علاوه بر قهوه، دارای انواع دم نوش ها، نوشیدنی ها و اسنک ها می باشد. مزیت دیگری که این کافه دارد امکان سفارش همزمان از منوی رستوران و کافه است. در واقع شما با یک تیر دو نشان می زنید و امکان امتحان همزمان غذاهای اصیل ایرانی و نوشیدنی های مختلف را دارید.

توجه ویژه به نظافت و رعایت پروتکل های بهداشتی در جدیدترین شعبه مجموعه رستوران های ارکیده

یکی از اصلی ترین دغدغه های خوردن غذا به خصوص در دوران شیوع کرونا، انتخاب رستوران مناسب است، رستورانی که در کنار نظافت و رعایت مسائل بهداشتی از مواد اولیه باکیفیت نیز استفاده کند. تمیز بودن و نظافت فضای غذاخوری، بهداشت، نحوه سرویس دهی، برخورد کارکنان و در نهایت تمیز بودن وسایل مورد احتیاج برای پخت و سرو غذا از جمله معیارهایی است که برای شناسایی خوب یا بد بودن رستوران باید در نظر گرفت. رستوران ارکیده شعبه سعادب آباد تمامی اصول بهداشتی را رعایت نموده و تمامی میزهای رستوران قبل از نشستن مهمانان ضدعفونی می گردد تا میهمانان در دوران کرونا نیز با خیال آسوده از حضورشان در رستوران لذت ببرند. همچنین در این رستوران به فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه شده است.

ارسال غذای بیرون بر ضدعفونی شده با پیک های اختصاصی در شعبه سعادت آباد ارکیده به همراه پوشش بیشتر مناطق غرب تهران

رستوران ارکیده شعبه سعادت آباد علاوه بر خدمات حضوری خود، امکان سفارش آنلاین و تلفنی را فراهم نموده و بعد از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن، پک های غذایی دارای برچسب Sanitized را به دست مشتریان می رساند.

همچنین هزینه ارسال در مناطق پونک، میدان صادقیه، باغ فیض، گیشا، میدان کتاب، میدان صنعت، پل مدیریت و سرو برای سفارش غذا از رستوران ارکیده شعبه سعادت آباد رایگان می باشد.

گفتنی است، رستوران ارکیده با اضافه کردن کباب آماده پخت به منوی خود کار شما را در دورهمی ها و مهمانی های خانوادگی و محبت آمیز راحت تر نموده و زمانی که هوس گذراندن زمان با عزیزانتان در ویلا یا حیاط منزلتان نمودید کافی است با ارکیده تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن کباب های ارکیده را درب منزل تحویل بگیرید و همراه عزیرانتان کباب نمایید. پس منتقل را آماده کنید و با ارکیده تماس بگیرید تا شب های پاییز شما به شب های رویایی و به یاد ماندنی تبدیل گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2062

به "مجموعه رستوران های ارکیده و افتتاح هفتمین شعبه در سعادت آباد" امتیاز دهید

3 کاربر به "مجموعه رستوران های ارکیده و افتتاح هفتمین شعبه در سعادت آباد" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه رستوران های ارکیده و افتتاح هفتمین شعبه در سعادت آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید