مدیریتی در دولت برای کنترل بازارهای اقتصادی وجود ندارد ، مردم اموال خود را محکم بگیرند

به گزارش هنجس بلاگ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد دولت در بازار بورس که سرمایه مردم را خطر انداخته گفت: دولت متاسفانه آموزش و آگاهی لازم را به مردم نداد، ضمن اینکه مدیریتی در دولت وجود ندارد که بازارهای اقتصادی کشور را کنترل کند.

مدیریتی در دولت برای کنترل بازارهای اقتصادی وجود ندارد ، مردم اموال خود را محکم بگیرند

عبدالرضا مصری، کننده مردم کرمانشاه در مجلس در مصاحبه با خبرنگاران افزود:اگر سیاست دولت ارتقای بازار بورس است باید به مردم تضمین نقدینگی آنان را می داد اما متاسفانه دولت برنامه ای در این بخش نداشت.

وی تاکید کرد: در این شرایط بهتر است مردم اموال خود را محکم بگیرند و هر کس می خواهد کار مالی انجام دهد دقت نماید تا همه تخم مرغ هایش را در یک سبد نگذارد و پولی را که دارد در یک بازار متمرکز قرار ندهد تا زمین نخورد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم بدانند اگر در بورس می خواهند سرمایه گذاری کنند نباید با سرعت سهام خود را بفروشند تا بورس حرکت روبه جلوی خود را حفظ کند.

وی گفت:بورس صحنه عرضه و تقاضا است و اگر عرضه زیاد شود قیمت پایین می آید اما اگر عرضه کم شود قیمت یا می ایستد یا بالا می رود که این امری طبیعی است لذا حرکت بورس بستگی به عرضه کنندگان و متقاضیان و خریداران دارد.

این کننده مجلس یازدهم در خصوص سقوط بورس در شرایط فعلی گفت:چون عرضه کنندگان سهام، زیاد شدند چنین اتفاقی رخ داده ، عده ای وارد این بازار شدند که می خواستند سود مقطعی ببرند و بلافاصله بیرون بروند در حالیکه بورس بازار مقطعی نبوده و بازار تداوم است.

مصری تاکید کرد:اگر بازار بورس تداوم پیدا نکند سقوط می کند لذا مردم باید دندان روی جگر بگذارند و سهام خود را درشرایط فعلی نفروشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:مردم بدانند وقتی در بازار بورس حضور پیدا می کنند تراز مالی شرکت های زیان ده را خریداری نکنند ضمن اینکه حضور در بازار بورس نیاز به دقت داشته و باید بدانند در بورس باید به دنبال سود سرمایه ، نه ارزش سهام باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1844

به "مدیریتی در دولت برای کنترل بازارهای اقتصادی وجود ندارد ، مردم اموال خود را محکم بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریتی در دولت برای کنترل بازارهای اقتصادی وجود ندارد ، مردم اموال خود را محکم بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید