مریم معصومی درباره زیبایی اش چه می گوید؟!

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران : ویدیوی متفاوت مریم معصومی بازیگر زن تلویزیون که درباره نحوه پولدار شدن و قیافه و ظاهرش صحبت می نماید را ببینید.

مریم معصومی درباره زیبایی اش چه می گوید؟!

مریم معصومی در سریال همه چیز آن جاست بازی درخشانی داشت. مریم معصومی در 20 اسفند 1365 در شهر اصفهان به جهان آمد. مریم معصومی لیسـانس علوم سیاسی دارد. مریم معصومی یک سگ خانگی دارد که در بیشتر عکس ها و لایوهایش حضور دارد. در این فیلم هم که صحبت های متفاوت مریم معصومی را مشاهده می کنید او سگش را در آغوش می گیرد.

مریم معصومی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که بیش از فیلم هایش با حاشیه هایش شناخته می گردد. او علاقه بسیار زیادی به سگش دارد و همه جا او را بغل می نماید.

مریم معصومی گفت : من خودم را زیبا نمی دانم و مثل همه قیافه معمولی دارم. مغرور هم نیستم و ژست مغرورانه نمی گیرم. اگر یک بار مرا از نردیک ببینید متوجه می شوید که من خاکی هستم. وضع اقتصادی من هم معمولی است . زندگی متوسطی دارم و با زحمت و تلاشم هرچه دارم را به دست آورده ام؛ حالا کمی بالا و پایین اما زندگی متوسطی دارم.

مریم معصومی در اینستاگرام

مریم معصومی تبلیغات خاصی در اینستاگرام ندارد (مانند بعضی چهره های مشهور ایرانی) و بیشتر تصاویر شخصی خود و سگش را منتشر می نماید. اولین نقش او : مریم معصومی در سریال فاصله ها برای اولین بار ایفای نقش کرد. عکس های مختلفی از مریم معصومی در تیپ های رنگارنگ منتشر شده است. در این عکس مریم معصومی در باشگاه بدنسازی مشاهده می گردد.

مریم معصومی کیست ؟

متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، دو خواهر و دو برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است . مریم معصومی برادر عظیم تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3466

به "مریم معصومی درباره زیبایی اش چه می گوید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریم معصومی درباره زیبایی اش چه می گوید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید