معترضان کانادایی خواهان سرانجام تحریم های آمریکا علیه ایران شدند

به گزارش هنجس بلاگ، یک ائتلاف متشکل از معترضان و فعالان کانادایی با تجمع در برابر کنسولگری آمریکا در شهر تورنتو خواهان انتها یافتن تجاوز و تحریم های آمریکا علیه ایران شدند.

معترضان کانادایی خواهان سرانجام تحریم های آمریکا علیه ایران شدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، گروهی از معترضان و فعالان مدنی کانادایی با تجمع در مقابل ساختمان کنسولگری آمریکا در شهر تورنتو ضمن مخالفت با سیاست های واشنگتن در قبال تهران، خواهان سرانجام یافتن تحریم ها و رویکرد تجاوزکارانه ایالات متحده در برابر ایران شدند.

بر اساس این گزارش، فعالان ضد جنگ در این تجمع شعار می دادند: خواهان جنگ با ایران نیستیم و تحریم ها علیه ایران را همین الان سرانجام دهید.

یکی از برگزارکنندگان این تجمع در اظهاراتی گفت: در حالی که از اولویت های سیاست خارجی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ناامید و مأیوس شده ام، ولی این مساله جای تعجب و شگفتی نداشته است. اظهارات و لفاظی های تند و منزوی کننده ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی نتوانست من را گول بزند.

وی اضافه کرد: مقام های آمریکایی از نگرانی های مشروع شهروندان عادی ایران درباره دولت شان برای تغییر رژیم سیاسی تهران سوء استفاده می نماید.

شرکت کنندگان در این تجمع خواهان احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 219

به "معترضان کانادایی خواهان سرانجام تحریم های آمریکا علیه ایران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان کانادایی خواهان سرانجام تحریم های آمریکا علیه ایران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید