معرفی هتل سینامون لیک ساید، یکی از بهترین هتل های کلمبو

به گزارش هنجس بلاگ، هتل سینامون لیک ساید در شهر کلمبو سریلانکا واقع شده است. شهر کلمبو عظیم ترین شهر کشور سریلانکا بوده و به عنوان پایتخت تجاری این کشور از آن یاد می گردد. مناظر دیدنی بسیاری را می توان در این شهر مشاهده کرد و به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم حتما در یکی از برنامه های آینده خود به این کشور سفر نموده و از شهر کلمبو دیدن کنید.

معرفی هتل سینامون لیک ساید، یکی از بهترین هتل های کلمبو

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

در بازدید از این شهر می توانید از موزه ملی، پارک Galle Face Green، معبد Kelani Raja Maha Viharaya، پارک Viharamahadevi، بازار پتا (Pettah Bazaar)، موزه هلندی، باغ وحش Dehiwala دیدن کرد. در این شهر مراکز خرید فراوانی از جمله مرکز خرید Majestic City، مرکز خرید Crescat Boulevard، مرکز خرید در Dutch Hospital Shopping Precinct نیز وجود دارد.

رستوران هایی که انواع و اقسام غذاها را در بهترین طعم و کیفیت آماده نموده و در اختیار مسافران قرار می دهند نیز از دیگر جذابیت هایی است که سفر به این کشور می تواند برای شما به ارمغان آورد. از جمله بهترین رستوران های شهر کلمبو می توان به رستوران های سافیر لونج، رستوران سی لا وی، کینگ آو دِ مامبو، رستوران اقیانوس، کینگزبری اشاره نمود.

آب و هوای موجود در این شهر بسیار معتدل و مطبوع بوده و میانگین دمای هوا معمولا 31 درجه سانتی گراد گزارش شده است. به طور معمول این شهر از نظر دمایی دچار تغییرات زیادی نخواهد شد و به همین دلیل در کلیه ماه های سال می توان به بازدید از آن رفت و در یکی از هتل های این شهر اقامت کرد. یکی از هتل های این شهر هتل سینامون لیک ساید نام دارد و بدون شک اقامت در آن می تواند در ساخت یکی از بهترین و خاطره انگیزترین سفرهای شما نقش اساسی و پر رنگی را ایفا نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این هتل زیبا بیشتر آشنا شویم.

با رزرو آنلاین تور سریلانکا خبرنگاران به این سرزمین رویایی سفر کنید.

موقیت جغرافیایی هتل سینامون لیک ساید

هتل سینامون لیک ساید در فاصله بسیار کمی از دریاچه بریا کلمبو واقع شده است. این هم جواری و فاصله کم باعث شده مسافران و اقامت نمایندگان در این هتل از چند امتیاز برخوردار شوند.

اولا به دلیل این کم بودن فاصله افراد می توانند با طرف زمانی در حدود 6 دقیقه به ساحل این دریاچه زیبا رفته و از تماشای آن لذت ببرند. نکته دوم نیز در خصوص چشم انداز و منظره ای است که این هم جواری برای اتاق های موجود در هتل سینامون لیک ساید به وجود آورده است. نگاه کردن به این دریاچه از اتاق های این هتل نیز می تواند برای بعضی از اقامت نمایندگان بسیار جذاب و شیرین به نظر آید.

خدمات موجود در اتاق های هتل سینامون لیک ساید

هتل سینامون لیک ساید یکی از بهترین هتل های این شهر کلمبو است و اتاق هایی که جهانگرد ها و گردشگرها در آن اقامت می نمایند امکانات قبل توجه و بسیار خوبی دارند. هر یک از اتاق ها به بهترین شکل ممکن دیزاین و طراحی شده اند و فضایی بسیار زیبا و جذاب در اختیار گردشگران قرار داده اند.

از جمله این امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تلویزیون
  • دستگاه قهوه ساز و چای ساز
  • حمام و سرویس بهداشتی
  • ارائه اینترنت بی سیم در تمامی اتاق ها
  • پارکینگ
  • سرو صبحانه در اتاق
  • ارائه میان های وعده های رژیمی در صورت درخواست

بعضی از اتاق هایی که در این هتل وجود دارند به بالکن نیز مجهز شده اند. شما با رفتن به این فضای بالکن از تماشای منظره ای رو به روی شما واقع شده است به وجد خواهید آمد و آرامش وصف ناپذیری تمامی وجودتان را در بر خواهد گرفت.

در تمامی اتاق های گاوصندوق های دیواری واقع شده است و شما می توانید پول و اشیاء با ارزش خود را در آن قرار داده و با خیالی راحت از هتل خارج شده و در شهر به گشت و گذار بپردازید.

حمام های این هتل با سنگ های مرمری پوشانده شده و این مورد ظاهری بسیار لوکس و جذاب برای این فضا ایجاد نموده است. بدون شک اقامت در این هتل با این امکانات برای اغلب افراد بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی خواهد بود.

برای بعضی مسافرانی که با ماشین های شخصی شان به شهر کلمبو و هتل سینامون لیک ساید سفر نموده اند نیز پارکینگی در نظر گرفته شده که افراد می توانند بدون رزرواسیون از آن استفاده نمایند.

از دیگر امکانات این هتل می توان به روزنامه، امکانات مناسب برای رفت و آمد معلولین و حتی آسانسورهایی برای حمل بار اشاره نمود.

انواع اتاق های هتل

انواع متفاوتی از اتاق ها در این هتل آماده شده است تا گردشگران و مسافران از اقامت در آنها لحظاتی خوب و خوش را پشت سر گذاشته و سفری به یادماندنی برای آنها رقم بخورد.

از انواع اتاق های موجود در این هتل می توان به سوئیت های جونیور، اتاق های دو نفره پرمیوم، اتاق کینگ بد و یا اتاق دو نفره دبل و یا توین اشاره نمود.

امکانات هتل سینامون لیک ساید

امکانات متفاوت و متنوعی در اختیار مسافران قرار داده می گردد تا از اقامت خود در این بی نهایت لذت ببرند. اگر عاشق مطالعه کتاب هستید و فراموش نموده اید که کتاب های مورد علاقه تان را با خود به همراه آورید اصلا نگران نباشید. این هتل به یک کتابخانه مجهز شده و شما می توانید حتی در مسافرت نیز به تفریح مورد علاقه خود بپردازید و ساعات و دقایقی که در این هتل حضور دارید را به بهترین شکل ممکن پر کنید.

از دیگر اکانات این هتل که در ایجاد لحظاتی خود و مفرح نقش زیادی دارد شنا کردن در استخرهای روباز این هتل است. همان طور که در قسمت مقدمه به آب و هوا و اقلیم شهر کلمبو اشاره نمودیم تغییرات دمایی زیادی در این شهر اتفاق نمی افتد و به همین دلیل می توان در طول سال در استخر روباز این هتل شنا و ساعاتی هیجان انگیز و شاد تجربه کرد.

مرکز اسپای آزمارا نیز انواع و اقسام ماساژ را در اختیار اقامت نمایندگان این هتل قرار داده و خستگی ناشی از طی مسافت های طولانی را از تن آنها به در می نماید.

از دیگر امکانات این هتل می توان به زمینی که به صورت اختصاصی برای بازی تنیس ساخته شده است اشاره نمود. علاوه بر زمین تنیس سالن اسکواش و باشگاه بدنسازی نیز در این هتل وجود دارد و شرایط فوق العاده ای را برای اقامت مسافران و گردشگران فراهم نموده است.

از دیگر نکات مثبتی که می توان در خصوص این هتل به آن اشاره نمود، صرف غذا در محیط داخلی هتل سینامون لیک ساید و خارج از آن است. در 9 رستورانی که در این هتل وجود دارد، می توانید طعم غذاهای مدیترانه ای، سنگاپوری و ژاپنی را چشیده و طعم و مزه ای به یادماندنی از رفتن به هتل های این رستوران تجربه کنید.

فاصله هتل از مراکز مهم

  • هتل سینامون لیک ساید از فرودگاه بین المللی باندرانیک حدود 45 دقیقه فاصله دارد.
  • این هتل با مرکز خرید اودل (Odel) نیز 2 کیلومتر فاصله دارد.
  • افرادی که به دنبال خوردن غذاهای دریایی و گشت و گذار هستند نیز می توانند به منطقه فورت که در فاصله بسیار کمی از این هتل واقع شده است مراجعه نمایند.
منبع: الی گشت
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3073

به "معرفی هتل سینامون لیک ساید، یکی از بهترین هتل های کلمبو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل سینامون لیک ساید، یکی از بهترین هتل های کلمبو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید