ملایری ها در رزمایش ضیافت همدلی 2000 بسته حمایتی توزیع کردند

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/همدان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: حسب الامر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش ضیافت همدلی این اداره از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف الدوله نسبت به تهیه و توزیع 2000 بسته حمایتی اقدام کرد.

ملایری ها در رزمایش ضیافت همدلی 2000 بسته حمایتی توزیع کردند

پژمان جعفری یکشنبه 31 فروردین ماه در جمع خبرنگاران، اضافه نمود: این بسته ها شامل برنج 10 کیلو، مرغ دو عدد، روغن دو عدد، ماکارونی پنج عدد، رب گوجه فرنگی یک عدد، قند و شکر هر کدام سه کیلو، کنسرو ماهی دو عدد، خرما یک بسته و دو بسته پنیر است.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا در بسته ها 10 عدد ماسک، 10 جفت دستکش و یک عدد مایع ضدعفونی نیز تهیه نموده و قرار دهیم، اظهار کرد: به تعداد 2000 بسته تهیه شده که ارزش هر بسته 300 هزار تومان است و در مجموع 600 میلیون تومان هزینه شده و طی یک مانور تبلیغاتی در سطح شهر برای توزیع به محل تعیین شده انتقال می یابد.

جعفری اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان درباره برنامه های امامزادگان و بقاع متبرکه هم مناجات خوانی و پخش ادعیه از گلدسته های امامزاده عبدالله(ع) ملایر صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه در هفته پیش رو بقاع متبرکه مجدد غبارروبی و ضدعفونی می شوند، گفت: برآنیم که با موضوع و تأیید شبکه بهداشت در راستای اجرای امینانه نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف الدوله حدود 10 هزار پرس غذای گرم تهیه کنیم و طی ماه رمضان در محلات مختلف شهر و بعضی روستاها به صورت تبرکی و البته با رعایت موازین بهداشتی توزیع کنیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر یادآور شد: همچنین به مناسبت فرارسیدن میلاد امام زمان(عج) این اداره اقدام به تهیه حدود 400 پُرس غذای نذری و تقدیم میان بیماران بستری و کادر درمان شهرستان کرد.

جعفری گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در شهرستان ملایر تا به امروز در چند مرحله طی هماهنگی با مسئولان و به دبیری شبکه بهداشت یاری های قابل توجه اقتصادی شامل تهیه اقلام پزشکی شامل ماسک، دستکش، گان و سرنگ، تهیه و توزیع سبد ارزاق، گندزدایی امامزادگان و بقاع متبرکه طی چند مرحله صورت پذیرفت و در این راستا اعتباری افزون بر دو میلیارد ریال از محل درآمد موقوفه مرحوم سیف الدوله هزینه شده است.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 688

به "ملایری ها در رزمایش ضیافت همدلی 2000 بسته حمایتی توزیع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملایری ها در رزمایش ضیافت همدلی 2000 بسته حمایتی توزیع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید