مورتال کمبت X، پرفروش ترین بازی مبارزه ای در آمریکا

به گزارش هنجس بلاگ، بر اساس جدول فروش بازی های رایانه ای در آمریکا، مورتال کمبت X پرفروش ترین بازی مبارزه ای روی Xbox One و PS4 شد.

مورتال کمبت X، پرفروش ترین بازی مبارزه ای در آمریکا

به گزارش خبرنگار ، حتما تا به حال از خود یا دوسانتان پرسیده اید که بهترین بازی مبارزه ای که بازی نموده اید چه بوده است و جواب های مختلفی شنیده اید. یک تحلیلگر بازی های رایانه ایدر شرکت NPD آمریکا فروش بازی های مبارزه ای رایانه ای در این کشور را مورد آنالیز قرار داده است و بازی ها را تا آخر سال 2019 با توجه به فروش آن ها جدا نموده است. جای تعجب دارد که بازی بسیار جذاب و پرطرفدار Mortal Kombat X پرفروش ترین بازی در ژانر مبارزه ای روی دو کنسول Xbox One و PS4 است.

درست است که فهرست تهیه شده پرفروش ترین بازی های مبارزه ای در آمریکا فقط شامل پنج عنوان است اما نگاه کردن به آن خالی از لطف نیست. در این فهرست مشاهده می گردد که Mortal Kombat X در صدر جدول فروش بازی های رایانه ای واقع شده است و هنوز هواداران خاص خود را دارد. پس از این بازی Mortal Kombat 11 برای کنسول PS4 و عنوان Injustice 2 برای کنسول Xbox One در رده دوم بازی های پرفروش مبارزه ای آمریکا قرار دارند. هواداران Xbox One بازی Mortal Kombat 11 را کمتر خریداری نموده اند و به همین خاطر این بازی در رده سوم فروش بازی های کنسول خانگی مایکروسافت قرار گرفته است.

البته دیدن عنوان Dragon Ball Xenoverse در بین پرفروش ترین بازی های مبارزه ای روی کنسول ها تعجبی ندارد چرا که این بازی بسیار خاص و قوی است. در میان پرفروش ترین بازی ها، این بازی Super Smash Bros. Ultimate است که روی کنسول نینتندو سوئیچ به عنوان برترین بازی انتخاب شده است. رده دوم بازی های پرفروش نینتندو هم به Pokken Tournament DX رسیده است. نکته جالب این است که Mortal Kombat 11 در نینتندو هم به عنوان یک بازی پرطرفدار شناخته می گردد و فروش زیادی دارد. در ادامه می توانید پرفروش ترین بازی ها را روی کنسول ها PS4 و Xbox One و نینتندو سوئیچ مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 77

به "مورتال کمبت X، پرفروش ترین بازی مبارزه ای در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورتال کمبت X، پرفروش ترین بازی مبارزه ای در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید