ناصر ممدوح: دیگر حوصله جلوی دوربین رفتن ندارم

به گزارش هنجس بلاگ، ناصر ممدوح از دوبلورهای باسابقه کشورمان می گوید دیگر به عنوان بازیگر در کاری مقابل دوربین نخواهد رفت و پیشنهادی را هم در این زمینه نمی پذیرد.

ناصر ممدوح: دیگر حوصله جلوی دوربین رفتن ندارم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، این مدیر دوبلاژ پیشکسوت که پیشتر در سریالهایی چون آسمان همواره ابری نیست، راه شب و اغما به ایفای نقش پرداخته است، درباره امکان حضور مجدد مقابل دوربین سریال های تلویزیونی گفت: دیگر بازیگری نمی کنم. آخرین باری که به عنوان بازیگر در کاری حضور داشتم سریال رویای گنجشک ها بود. حتی اگر پیشنهاد خوبی هم در این زمینه بگردد دیگر قبول نمی کنم. دیگر حوصله جلو دوربین رفتن را ندارم.

  • مجله دوبله ایران

ناصر ممدوح درباره شرایط کار در روزهای کرونایی شرح داد: من کم و بیش کار می کنم اما مثل گذشته نیست که همه دوبلورها هنگام دوبله در یک اتاق باشند. بلکه یکی یکی وارد اتاق می شوند، صداگذاری می نمایند و خارج می شوند.

ممدوح که صدایش به عنوان راوی ماجراهای مارکوپولو و ماجراهای سندباد در ذهنها به یادگار مانده است، درباره فعالیت های اخیرش در حوزه دوبله اعلام کرد: در حال حاضر سریالی به اسم گاتهام را صداگذاری می کنم. برای تلویزیون هم مستندی کار نموده ام که معلوم نیست چه زمان پخش گردد. در مجموعه زمان پخش کارهایی که برای تلویزیون دوبله می گردد دقیق تعیین نیست. گاهی کارها به آرشیو می فرایند و ممکن است شش ماه یا یک سال دیگر پخش شوند.

این دوبلور باسابقه در سرانجام با اشاره به دشواری کار در روزهای کرونایی، گفت: در این روزها زمان بیشتری را در خانه می گذرانم، گاهی اوقات آشپزی می کنم و گاهی هم فیلم و تلویزیون تماشا می کنم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1693

به "ناصر ممدوح: دیگر حوصله جلوی دوربین رفتن ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناصر ممدوح: دیگر حوصله جلوی دوربین رفتن ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید