واکنش دلخراش مرضیه جعفری بعد از قهرمانی خاتون

به گزارش هنجس بلاگ، در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، خاتون بم امروز توانست با شکست ذوب آهن اصفهان، در فاصله یک هفته مانده به سرانجام رقابت های لیگ، قهرمانی خود را مسجل کند.

واکنش دلخراش مرضیه جعفری بعد از قهرمانی خاتون

این اتفاق درحالی افتاد که سال گذشته هم نماینده بم شانس بسیار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشت، اما مرضیه جعفری به علت بیماری فرزندش نتوانست تیمش را در هفته های پایانی همراهی کند.

سرمربی خاتون که پس از سختی های زیاد پسرش و برادرش را از دست داد، با چهره مغمومی لیگ چهاردهم را شروع کرد و از روز اول گفت که برای گرفتن جام و تقدیم به روح عزیزانش لیگ را شروع نموده.

در این میان بازیکنان خاتون بم نیز هم قسم شدند تا با قهرمانی در لیگ، پاسخی در شأن مربی دلسوخته خود بدهند و بخشی از غم های او را تسلی ببخشند.

حال امروز پس از مسجل شدن قهرمانی خاتون در بم، مرضیه جعفری که عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ بانوان را یدک می کشد، این جام را وفای به عهد می داند. او در حساب اینستاگرامی اش خطاب به پسر فقیدش نوشت: امروز دینم را ادا کردم. ناراحت نباش پسرم؛ به همه گفتی به خاطر من مامان قهرمان نشده و ناراحت بودی، حالا شاد باش.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3764

به "واکنش دلخراش مرضیه جعفری بعد از قهرمانی خاتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دلخراش مرضیه جعفری بعد از قهرمانی خاتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید