واکنش روسیه به درخواست آمریکا برای دسترسی به آزمایشگاه های بیولوژیکی چین

به گزارش هنجس بلاگ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در واکنش به درخواست آمریکا برای دسترسی به آزمایشگاه های بیولوژیکی چین، یادآوری کرد این واشنگتن بود که دو دهه قبل با پروتکل کنوانسیون تسلیحات بیولوژیکی مخالفت کرد.

واکنش روسیه به درخواست آمریکا برای دسترسی به آزمایشگاه های بیولوژیکی چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین طی توئیتی آورده است: آمریکا از چین می خواهد امکان دسترسی به آزمایشگاه بیولوژیکی در ووهان را فراهم آورد. اجازه بدهید فراموش نکنیم که این آمریکا بود که 20 سال قبل با پروتکل کنوانسیون تسلیحات بیولوژیکی مخالفت کرد که رژیم راستی آزمایی سرزده را در نظر داشت.

اولیانوف در خاتمه توئیت خود تاکید نمود: موضع آمریکا هرگز تغییر ننموده است.

مقامات آمریکایی بارها مدعی شدند که ویروس کرونا از آزمایشگاهای بیولوژیکی در وهان به بیرون سرایت نموده است. مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا 14 اردیبهشت در گفت وگو با تلویزیون ای بی سی ادعا کرد که ویروس جدید کرونا از آزمایشگاهی در شهر ووهان چین به بیرون شیوع پیدا نموده و برای اثبات این مسئله شواهد زیادی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 864

به "واکنش روسیه به درخواست آمریکا برای دسترسی به آزمایشگاه های بیولوژیکی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به درخواست آمریکا برای دسترسی به آزمایشگاه های بیولوژیکی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید