وزیر ارتباطات از احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا خاتمه سال خبر داد

به گزارش هنجس بلاگ، آذری جهرمی از احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال خبر داد و گفت که وزارت خانه متبوع وی آماده همکاری با نهاد های آموزشی است.

وزیر ارتباطات از احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا خاتمه سال خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی ساعتی پیش در صفحه شخصی خود نوشت: با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال، برای همکاری با وزارت علوم و آموزش وپرورش، امکانات ویژه ای را جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیون ها دانش آموز و دانشجوی عزیز، ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.

این در حالی است که سعید نمکی وزیر بهداشت شب گذشته درباره تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی مدارس، اظهار کرد: درباره مدارس مناطقی که موارد مثبت کرونا در آن ها شناسایی شده است، جمعه شب بررسی و شرایط تعطیلی را اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: فعلا در یک دوره سه روزه اگر نیاز به تعطیلی باشد، مدارس در مناطق مبتلا به کرونا تعطیل خواهند شد که لیست مناطق آلوده و تعطیلی مدارس جمعه شب اعلام خواهد شد.

وزیر بهداشت در مورد تعطیلی دانشگاه ها بیان نمود: در مورد دانشگاه ها با توجه به این که دانشجویان یک هفته به مسافرت و نزد خانواده ها رفته اند، برای ما سخت است که تشخیص دهیم چه افرادی آلوده هستند، دانشگاه ها یک هفته دیگر تعطیل خواهند شد به شرط آن که اساتید به محل کار بیایند و دروس به شکل آموزش از راه دور ارائه شود، یعنی دانشگاه ها تعطیل نمی شوند، اما دانشجویان می توانند یک هفته حضور نیابند.

نمکی بیان نمود: این مصوبات باید به امضای رییس جمهور هم برسد تا ابلاغ شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 383

به "وزیر ارتباطات از احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا خاتمه سال خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات از احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا خاتمه سال خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید