پویش ترازو در رادیو سلامت برگزار می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا) - مخاطبین می توانند با شرکت در پویش ترازو که روزهای سه شنبه در قالب برنامه جوابگو در رادیو سلامت پخش می گردد، محاسبه بی ام آی خودشان را دریافت نموده و بر آن مبنا رایگان وزن شان را کنترل نمایند.

پویش ترازو در رادیو سلامت برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، یکی از تهیه نمایندگان برنامه جوابگو در این باره می گوید: ما پویش ترازو را در برنامه جوابگوی روزهای سه شنبه دایر کردیم و مخاطبان می توانند با شرکت در این پویش وزن شان را بدون پرداخت هزینه پایین بیاورند. در برنامه روزهای سه شنبه 28 دی ماه دکتر پیغام فرحبخش فوق تخصص تغذیه و رژیم درمانی در برنامه حضور دارد و بی ام آی (شاخص توده بدنی) مخاطبان را محاسبه می نمایند. یعنی مخاطبین می توانند به واسطه تماس تلفنی یا پیغامک قد و وزن شان را اعلام نمایند. بعلاوه اگر بیماری زمینه ای یا مشکلاتی هم دارند، عنوان نموده تا دکتر متناسب با شرایط شان بی ام آی را محاسبه نمایند و تغذیه و رژیم مناسب به آن را در اختیارشان بگذارد.

وی ادامه داد: مخاطبین می توانند به راحتی و رایگان در پویش ترازو شرکت نموده و به راحتی وزن شان را به ایده آل نزدیک نمایند. دکتر فرحبخش نکات لازم را به آن ها می گوید و تاکید می نماید چگونه غذا بخورند و چه مواد غذایی را مصرف نمایند. کارشناس برنامه زهرا حاجی زاده است و روزهای سه شنبه از گروه سلامت و تغذیه رادیو سلامت روی آنتن می رود. برنامه ساعت 8 و 15 دقیقه به مدت 45 دقیقه پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3643

به "پویش ترازو در رادیو سلامت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش ترازو در رادیو سلامت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید