کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری

به گزارش هنجس بلاگ، رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم از دستگیری یک نفر که به بهانه سرمایه گذاری مبلغی از 15مال باخته 60ملیارد ریال کلاهبرداری نموده بود اطلاع داد.

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایرنا ؛سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت:روز شنبه 8اذرماه مردی به معاونت قضایی ستاد پیشگیری تهران مراجعه و با ارائه برگ دستور قضایی مبنی بر جلب و بازداشت متهم پرونده کلاهبرداری گفت:متهم از افراد زیادی به بهانه سرمایه گذاری در پروژه های صنعتی کلاهبرداری نموده است.

وی بیان کرد شاکی در ادامه گفت :6میلیارد ریال از سرمایه اش از بستگان و آشنایان خود را به عنوان سرمایه اولیه برای راه اندازی کارخانه صنعتی در اختیار متهم که مردی 41ساله است قرار داده اند و متهم نیز با ارائه اسناد مجهول شامل خرید زمین و تجهیزات صنعتی و غیره اعتماد آنان را جلب نموده و بعد از دریافت مبالغ به مدت 4سال متواری شده و هیچ اثری از خود بر جای نگذاشته است.

موقوفه ای اضافه نمود : برخی از ماموران پلیس پیشگیری مسولیت پرونده را بر عهده دریافتد و با شناسایی مخفیگاه وی در حوالی خیابان فاطمی پیروز شده متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر نمایند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در باز جویی های اولیه به بیش از 30فقره کلاهبرداری؛ به روش جلب سرمایه اولیه و ارائه اسناد مجعول به سرمایه گذاران اعتراف کرد اضافه نمود همچنین وی گفت مبالغ دریافتی را تبدیل به ملک به نام همسرش نموده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران به شهروندان توصیه کرد در انجام سرمایه گذاری های خود دقت بیشتری داشته باشند و از متخصصان این امور که همان وکلا و کارشناسان حقوقی هستند استفاده نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2220

به "کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید