یازدهمین جلسه شورای مرکزی مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس دانشگاه علمی کاربردی از اعلام بازگشایی مراکز آموزشی این دانشگاه از 17 خردادماه خبر داد و در خصوص اجرای سطح بندی مراکز آموزشی و اهمیت آن در راستای پایش و ارزیابی مستمر عملکرد مراکز آموزش علمی کاربردی توضیحاتی ارائه کرد.

یازدهمین جلسه شورای مرکزی مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، یازدهمین جلسه شورای مرکزی مناطق با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای هیات رئیسه و دبیران مناطق این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ضمن اعلام بازگشایی مراکز آموزشی این دانشگاه از 17 خردادماه، در خصوص اجرای سطح بندی مراکز آموزشی و اهمیت آن در راستای پایش و ارزیابی مستمر عملکرد مراکز آموزش علمی کاربردی توضیحاتی ارائه کرد.

سپس محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز فرایند ارزیابی مراکز آموزش علمی کاربردی خبر داد و اضافه نمود: با توجه به شرایط و محدویت های متاثر از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کارگاه سطح بندی، فیلم های آموزشی در این خصوص تهیه و در سامانه قرار داده شده است.

در ادامه دبیران منطقه 2 و 3 (استانهای گلستان و آذربایجان شرقی) به صورت ویدئو کنفرانس گزارشی از آئین نامه دوره های کوتاه مدت و نحوه برگزاری آزمون دروس عملی به صورت متمرکز و شیوه نامه آن توضیحاتی ارائه کردند.

در ادامه مختار جلالی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از ظرفیت مناطق این در تصیم سازی های دانشگاه باید بیشتر استفاده شود.

در خاتمه این جلسه اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مطرح شده ارائه دادند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 880

به "یازدهمین جلسه شورای مرکزی مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یازدهمین جلسه شورای مرکزی مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید