یک ایرلاین داخلی 50 فروند هواپیمای جدید خریداری می نماید

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرعامل یکی از شرکت های هواپیمایی از برنامه ریزی برای خرید 25 فروند ایرباس 320 و 25 فروند بوئینگ 737 اطلاع داد.

یک ایرلاین داخلی 50 فروند هواپیمای جدید خریداری می نماید

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد مهدی قادری در تشریح برنامه ها و استراتژی های این شرکت هواپیمایی گفت: توسعه، کاهش عمر ناوگان و همچنین برنامه ریزی برای خرید 25 فروند هواپیمای ایرباس 320 و 25 فروند هواپیمای بوئینگ 737 از جمله اولویت های ماست.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم با توسعه شبکه موجود پروازی بین المللی و برقراری مقاصد پروازی در کشور های منطقه سهم خود از این بازار را به طور قابل توجهی افزایش دهیم.

کاپیتان قادری تاکید نمود: با توجه به حضور کارشناسان و متخصصان مجرب فنی در این شرکت، یکی دیگر از برنامه های ما، همکاری و مشارکت با شرکت های هواپیمایی داخلی و به اشتراک گذاری توانمندی های موجود در حوزه تعمیر و نگهداری و تدارکات فنی است.

وی یادآور شد: افزایش حضور در بازار حمل و نقل بار هوایی، ارائه برنامه جامع برای معرفی قابلیت های شرکت، همکاری با بخش بازرگانی سایر خطوط هوایی و همچنین افزایش مطلوبیت پرواز با این شرکت هواپیمایی، از جمله استراتژی های اصلی این شرکت است که طبق زمان بندی انجام شده به مرحله اجرا در خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2645

به "یک ایرلاین داخلی 50 فروند هواپیمای جدید خریداری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرلاین داخلی 50 فروند هواپیمای جدید خریداری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید