40 مدل تخت حیاطی فلزی، چوبی و حصیری در طرح های جدید و زیبا

به گزارش هنجس بلاگ، با توجه به گرم شدن هوا و آمدن فصل بهار، واقعا هیچ چیز جای یک چرت سبک در هوای خنک بهاری را نمی گیرد، مدل های تخت حیاطی فلزی معمولا انتخاب اول بسیاری از خانه دارها برای محیط بیرون خانه هستند. در این پست علاوه بر مدل های فلزی با تخت خواب هایی چوبی و حصیری نیز آشنا خواهید شد که دوام و استحکام بسیار بالایی داشته و بسیار نرم و راحت هستند. با دیدن شکل ها فک می کنم با من هم عقیده خواهید بود که این مدل ها واقعا چیزی از مدل های داخلی کم ندارند.

40 مدل تخت حیاطی فلزی، چوبی و حصیری در طرح های جدید و زیبا

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

از تخت خواب حیاطی استفاده های زیادی می توان برد. علاوه بر دراز کشیدن می توان بعنوان مبل راحتی در دورهمی های خانوادگی نیز از آنها استفاده کرد. بیشتر مدل های تخت حیاطی فلزی و چوبی بیشتر از سه نفر را در خود جای می دهند. در نتیجه با وجود این تخت ها، دیگر نیازی جایگاه و مبل حیاط نخواهید داشت. از طرفی بخاطر کشیده بودن تخت، حتی اگر یک نفر هم تنهایی روی آن دراز بکشد، فضای بسیار راحتی برای استراحت یا مطالعه در فضای آزاد خواهد داشت. اگر شما هم بدنبال راهی برای تزیین پاسیو، حیاط خلوت، بالکنی یا باغ خود هستید، مدل های جمع آوری شده در این پست می توانند دقیقا همان چیزی باشند که شما می خواهید.

ابتدا با مدل های ساده چوبی آغاز می کنیم که شکلی شبیه به تخت های سنتی دارند. وقتی صحبت از تخت حیاطی چوبی می گردد. بیشتر افراد نگران استحکام و دوام آن در برابر رطوبت و نم زدگی در فضای بیرون می شوند. اما هستند مدل های چوبی ایی که کاملا در برابر رطوبت و نم زدگی مقاومند. چوب درخت ساج یکی از مقاوم ترین و محکم ترین چوب های طبیعی است که بیشترا هم برای ساخت لوازم بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. این چوب رنگ روشن طبیعی بسیار زیبایی داشته و فقط با استفاده از یک روغن مخصوص چوب، جلای و درخشندگی خود را حفظ می نماید. البته می توانید بدون روغن زدن هم آنرا در محیط آزاد قرار دهید. چوب این تخت ها بعداز مدتی رنگی تقریبا نقره ای به خود می گیرد اما به هیچ عنوان پوسیده نمی گردد. این تغییر رنگ کاملا طبیعی و بدون صدمه به کیفیت چوب صورت می گیرد. همچنین نوع تشک این تخت ها در برابر هوازدگی مقاوم است.

تخت حیاطی فلزی مسلما از لحاظ قیمتی نسبت به تخت های چوبی بصرفه تر هستند و در مواردی استحکام بیشتری هم نسبت به لوازم چوبی دارند. از این رو شاید در بلند مدت تخت های فلزی گزینه هوشمندانه تری باشند. تخت های فلزی ساده مانند شکل زیر، طوری طراحی شده اند که در کنار استایل ساده و جمع و جورشان، بسیار راحت بوده و بالکنی ها یا حیاط خلوت های کوچک نیز بخوبی جا می شوند. از این تخت ها هم می گردد بعنوان مبل راحتی استفاده کرد و هم تخت خواب، اگر فضایی بیشتری در اختیار دارید، می توانید با قرار دادن چند تکه کنار هم حالتی شبیه به مبل های راحتی سکشنال در دکور حیاط ایجاد کنید. با توجه به فریم باریک تخت حیاطی فلزی، جابجایی آنها نیز نسبت به تخت های چوبی راحت تر است.

عکس های شگفت انگیز طراحی فضای سبز حیاط خانه ویلایی و معمولی

طرح های مدرن بیشتر اوقات خلاقانه ترین مدل ها را به بازار معرفی می نمایند، این موضوع در خصوص تخت حیاطی فلزی نیز صادق است. مدلی که در شکل های زیر مشاهده می کنید، ترکیب تخت و ننو با طراحی بسیار ساده اما شیک است. این طرح بخاطر حجم و و وزن کمش (حدود 8 کیلوگرم) در هر جایی قابل استفاده بوده و حتی می توان آنرا در طبیعت گردی نیز استفاده کرد. از آنجایی که تخت حالتی ننو مانند دارد، دراز کشیدن در آن بسیار لذت بخش خواهد بود. جنس پارچه تخت از مواد نانو بوده و اگر خیس شوند، خیلی سریع خشک می شوند، همچنین این پارچه در برابر اشعه فرابنقش خورشید نیز مقاوم بوده و دچار رنگ پریدگی نمی گردد. بدنه استیل نیز در برابر خوردگی و زنگ زدگی کاملا مقاوم است.

اگر در انتخاب مدل های فلزی و چوبی در شک و تردید هستید بهترین گزینه برای شما می تواند مدل های ترکیبی فلزی و چوبی باشد. تخت حیاطی فلزی با ترکیب چوب طبیعی، زیبایی و ویژگی هر دو عنصر را در یک پکیج تحویل خریدار می دهد. در شکل زیر مدلی که مشاهده می کنید، قسمت هایی از فریم این تخت زیبا از فلز و قسمت های دیگر مثل دستگیره و زیر تخت، از چوب درخت ساج هستند. یک تخت بسیار زیبا که بعنوان مبل راحتی نیز کاربرد خواهد داشت.

مدل تاب تفریحی برای تزیین حیاط و دکوراسیون خارجی منازل

در کنار تخت های فلزی و چوبی، تخت های حصیری نیز قرار دارند که از لحاظ قیمت و کیفیت، حتی گاهی اوقات در شرایط بهتری نسبت به مدل های دیگر قرار می گیرند. حصیر خوشبختانه در مدل های پلاسیتکی نیز فراوری می گردد که ارزان ترین گزینه برای تخت خواب حیاطی است. مدل هایی که در شکل های پایین مشاهده می کنید همگی از جنس حصیرهای پلاستیکی هستند که شباهت زیادی به حصیرهای طبیعی دارند.

برای آنهایی که خواهان مبلمان چوبی هستند اما هزینه این کار برایشان گران تمام می گردد، خرید تخت های حیاطی حصیری بهترین گزینه است. این طرح ها نزدیک ترین حس به چوب طبیعی را ایجاد می نمایند و در عوض قیمت پایین تری داشته و برای شرایط آب و هوایی بیرون هم مفید هستند.

وقتی صحبت از تخت حیاطی فلزی یا هر نوع دیگری می گردد، قاعدتا مدل های سایه بان دار انتخاب اول خیلی از خانه دارها خواهد بود. برای دراز کشیدن و استراحت در فضای بیرون در طول روز، مسلما نور خورشید خصوصا در فصول گرم سال عاملی منقی و اذیت نماینده است. در شکل زیر تعدادی از تخت های فلزی، چوبی و حصیری سایه بان دار را مشاهده می کنید.

اهمیت ساخت آلاچیق در باغ و حیاط؛ آنالیز 5 نکته کاربردی

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: اتاق
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 911

به "40 مدل تخت حیاطی فلزی، چوبی و حصیری در طرح های جدید و زیبا" امتیاز دهید

1 کاربر به "40 مدل تخت حیاطی فلزی، چوبی و حصیری در طرح های جدید و زیبا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل تخت حیاطی فلزی، چوبی و حصیری در طرح های جدید و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید