75 انبار آمازون به ویروس کرونا آلوده شده اند

به گزارش هنجس بلاگ، نتایج یک گزارش جدید از شرایط انبارهای آمازون حکایت از آن دارد که بیش از نصف انبارهای این شرکت در آمریکا آلوده به ویروس کرونا شده است.

75 انبار آمازون به ویروس کرونا آلوده شده اند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک گزارش جدید از شرایط انبارهای آمازون حکایت از آن دارد که بیش از نصف انبارهای این شرکت در آمریکا آلوده به ویروس کرونا شده است.

آمازون که یک ماه پیش نخستین مورد از ابتلای یکی از کارمندان خود به ویروس کرونا را ثبت کرد و برای کنترل اپیدمی آن، مدتی انبار خود را تعطیل کرد حالا با شیوع این ویروس میان کارمندان خود و آلودگی انبارها روبرو شده است.

گروه حقوق کارگران می گویند با توجه به میزان کنونی آلودگی انبارها، انتظار می رود شمار انبارهای آلوده تا سرانجام ماه آوریل به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

طبق اطلاعات موجود، نزدیک به 75 انبار آمازون موارد COVID-19 داشته اند و کارمندان آنها مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

آمازون ادعاهای موجود در این گزارش را رد و ادعا می کند که توسط شرکت های رقیب چنین شایعه هایی مطرح شده است.

گزارش جدید در مورد شرایط کار در آمازون نشان می دهد که موارد COVID-19 در بیش از نیمی از انبارهای شرکت در ایالات متحده وجود داشته و پیش بینی می شود که این بیماری در هفته های آینده به طرز چشمگیری در بین کارگران گسترش یابد.

در این گزارش آمده است: شرکت باید از سلامت و ایمنی بیش از 250 هزار نفر در 110 انبار خود در سراسر آمریکا ، پیمانکاران ارسال محموله و 75 هزار راننده محافظت کند.

گروه های حمایت از حقوق کارگران Athena Coalition و Hedge Clippers با استفاده از اطلاعات سازمان های بهداشتی دولت و همچنین منابع خبری ملی و محلی این گزارش را تهیه کرده اند.

انتهای پیام/

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 681

به "75 انبار آمازون به ویروس کرونا آلوده شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "75 انبار آمازون به ویروس کرونا آلوده شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید