آشنایی با تعدادی از زیباترین جزیره های توریستی دنیا

به گزارش هنجس بلاگ، بیشتر جزیره ها بدلیل طبیعت خاص و زیبا خود، طرفداران بسیاری دارند و بعضی از افراد به اندازه ای عاشق و دوستدار چنین مکانهایی هستند که حاضرند برای تفریح در آنها و تجربه ای خاص، پول زیادی بپردازند و خب طبیعی هم هست، زیرا اقامت در زیباترین جزیره های توریستی جهان می تواند تجربه ای فراموش نشدنی باشد. بعضی هم برای عروسی یا ماه عسل مدتی را در این جزیره های رویایی سپری می کنند و بعضی دیگر هم برای جهانگردی و تجربه ای خاص. جزایری که در ادامه می بینید، شگفت انگیزترین جزایر جهان هستند؛ جزیره هایی که همه با قیمتهای بسیار زیادی به فروش رسیده یا اجاره داده شده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با باشکوه ترین جزایر جهان بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با تعدادی از زیباترین جزیره های توریستی دنیا

فهرست مطالب

جزیره لانایجزیره لائوکالاجزیره ولاجزیره نورث آیلندجزیره آریاراجزیره ایسلا د سا فرادوراجزیره دارک آیلندجزیره تاگوماگوجزیره کوکوپرایوجزیره پیتر آیلندجزیره کایو اسپانتوجزیره تتیاروآ

جزیره لانای

لری الیسون، مدیر عامل سابق شرکت اوراکل 46 میلیارد دلار سرمایه دارد و اخیرا، مقداری از سرمایه اش را برای خرید یکی از جزیره های هاوایی صرف کرده است. او می خواهد یک جامعه تماما سبز و دوستدار طبیعت را همراه با یک تجربه خاص در این مورد از زیباترین جزیره های توریستی جهان تشکیل دهد.

جزیره لائوکالا

دیتریش ماتسیتس مقدار زیادی پول توسط شرکت معروف ردبول بدست آورده و بخشی از این سرمایه را برای خرید یکی از شگفت انگیزترین جزایر جهان در کشور فیجی صرف کرد. ماتسیتس از لائوکالا استفاده نمی کند و این جزیره را صرفا برای درآمدزایی استفاده می کنند. در لائوکالا یک زیردریایی برای دو سرنشین و یک ویلای زیبا تعبیه شده که برای اجاره آنها باید حدود 3500 دلار برای هر شب پرداخت شود. این جزیره تا کنون پذیرای آدمهای معروف و مشاهیری همچون ال مکفرسون (Elle Macpherson) برای مراسم جشن عروسی اش بوده و تبدیل به یکی از گرانترین جزیره های جهان نیز شده است.

جزیره ولا

جزیره ولا در مالدیو واقع شده است. این جزیره امکانات مختلفی همچون یک زمین زمین تنیس، گلف، اسپا و تعدادی رستوران داشته و ظرفیت پذیرش 80 مسافر را دارد. برای اقامت در این جزیره باید شبی 1/18 میلیون دلار هزینه کنید. البته، توجه داشته باشید که هر مسافر فقط می تواند شش روز پی در پی میهمان این مورد از باشکوه ترین جزایر جهان باشد.

جزیره نورث آیلند

برای دیدن جزیره نورث آیلند باید به سیشل بروید؛ محلی که بعنوان یکی از عاشقانه ترین قسمتهای جهان بحساب می آید. جزیره نورث آیلند مکانی رویایی برای داشتن بهترین ماه عسل بوده و افراد معروفی همچون پرنسس کیت و پرنس ویلیام، جورج کلونی و امل علم الدین ماه عسل خود را در این جزیره سپری کرده اند. در این مورد از شگفت انگیزترین جزایر جهان یک اسپا، استخر و باشگاه وجود دارد و اقامت آن برایتان شبی 75000 دلار تمام می شود.

جزیره آریارا

هشت ویلا در جزیره آریارا واقع شده که همه منظره رو به اقیانوس دارند. میهمانان این جزیره می توانند از تفریح و سرگرمی های مختلف آبی مانند غواصی و اسکی روی آب لذت زیادی ببرند. برای اجاره کردن این جزیره باید 5000 دلار هزینه کنید.

جزیره ایسلا د سا فرادورا

یک ریزورت 14 هکتاری در این جزیره اسپانیایی واقع شده است. اجاره هفتگی این مورد از باشکوه ترین جزایر جهان 230000 دلار بوده و اگر هم بخواهید آن را بخرید، با قیمتی کمتر از 40 میلیون دلار می توانید آن را برای خود کنید.

جزیره دارک آیلند

جمله مانند یک شاه زندگی کن را وقتی که وارد جزیره دارک آیلند می شوید، می توانید احساس کنید و لذت ببرید. قلعه سینجر با قدمت صد ساله در این جزیره زیبا واقع شده و از آن بعنوان استراحتگاه شکاری مدیر عامل کارخانه تولید کننده چرخ خیاطی های سینجر یاد می کنند. برای داشتن تجربه خاص و شکوه شاهانه به دارک آیلند سفر کنید.

جزیره تاگوماگو

حریم کاملا شخصی در این جزیره اسپانیایی قابل لمس است. در ویلاهای کوچک این جزیره فقط 10 نفر می توانند ساکن شوند و چند منطقه حفاظت شده طبیعی و منطقه مخصوص پرندگان وجود داشته که می توانید از تماشای آنها لذت ببرید. البته هلیکوپتر خصوصی هم برای میهمانان ویژه قابل دسترسی است.

جزیره کوکوپرایو

جزیره کوکوپرایو جایی است که می توانید بهشت گرمسیری و تجربه ای خاص در آن داشته باشید. در این جزیره یک اقامتگاه بسیار بزرگ اصلی و پنج خانه برای اقامت حدود 12 نفر وجود دارند تا افراد مشهور و ثروتمند بتوانند در یکی از گرانترین جزیره های جهان، اقامتی لوکس را تجربه کنند.

جزیره پیتر آیلند

جزیره پیتر آیلند، مجمع الجزایری است واقع در دریای کارائیب که مجهز به یک اسپای بسیار بزرگ بوده و ظرفیت میزبانی از حدود 100 نفر را داراست. تجهیزات مختلف تفریحی و ورزشهای آبی هم برای میهمانان این جزیره قابل دسترس هستند.

جزیره کایو اسپانتو

در جزیره کایو اسپانتو، تعداد خدمه و کارکنان برای سرویس دهی دو برابر تعداد میهمانان است. این جزیره که در بلیز واقع شده، یکی از زیباترین جزیره های جهان است. به هر میهمانی که وارد این جزیره شود، یک واکی تاکی (Walkie talkie) داده شده تا هر وقت که خواست به راحتی بتواند به خدمتکاران جزیره دسترسی داشته باشد. در کایو اسپانتو شش ویلای حداقل 457 مترمربعی برای اجاره دادن به افراد تعبیه شده تا افراد بتوانند تعطیلات رویایی را تجربه کنند.

جزیره تتیاروآ

جزیره تتیاروآ متعلق به پسر مارلون براندو (Marlon Brando) است. او در این جزیره تا پیش از اینکه ریزورت لوکس براندو راه اندازی شود، به تنهایی زندگی می کرد. در این ریزورت میهمانان می توانند از خدماتی چون اسپا، رستوران و هر امکاناتی که فکرش را بکنید، بهره مند شوند.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1707

به "آشنایی با تعدادی از زیباترین جزیره های توریستی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تعدادی از زیباترین جزیره های توریستی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید