اختصاص 10 میلیارد ریال برای دانش آموزان نیازمند بندرعباس

به گزارش هنجس بلاگ، پالایشگاه نفت بندرعباس همسو با اجرای سیاست های مسئولیت اجتماعی برای تهیه تبلت دانش آموزان نیازمند بیش از 10 میلیارد و 700 میلیون ریال اختصاص داد.

اختصاص 10 میلیارد ریال برای دانش آموزان نیازمند بندرعباس

به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه نفت بندرعباس، در مرحله نخست نیز این شرکت در آذرماه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای تهیه تبلت برای اهدا به دانش آموزان نیازمند با هماهنگی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان و کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا کرد.

هاشم نامور، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در این مرحله تعداد 100 عدد تبلت به ارزش 3 میلیارد و 750 میلیون ریال ازسوی این شرکت تهیه شد و به دانش آموزان نیازمند که با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و نداشتن امکانات لازم نتوانسته بودند از آموزش در فضای مجازی استفاده کنند، در بندرعباس، میناب، سندرک و توکهور و هشتبندی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام همسو با مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس انجام شد، افزود: مبلغ 7 میلیارد ریال نیز از سوی این شرکت به اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان اهدا شد تا با شناسایی دانش آموزان نیازمند در دیگر مناطق استان نسبت به تهیه تبلت برای آنان اقدام کند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با بیان این مطلب که در این دو مرحله تا به امروز 12 میلیارد و 250 میلیون ریال برای تهیه تبلت دانش آموزان ازسوی شرکت پالایش نفت بندرعباس اهدا شده است، گفت: شیوع ویروس کرونا شرایط جدیدی برای اجتماع و به ویژه در زمینه تحصیل دانش آموزان ایجاد کرده است و در این شرایط نباید نبود و کمبود امکانات به ویژه برای خانواده های نیازمند مانع از رشد و پیشرفت دانش آموزان و عقب ماندن آنان از تحصیل شود.

نامور افزود: شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته موجب تعطیلی مدارس و ادامه فرآیند تعلیم و تربیت به صورت غیرحضوری شد و یکی از مسائل دانش آموزان نیازمند استان برای حضور در شبکه شاد و استفاده از آموزش های فضای مجازی، دسترسی نداشتن به گوشی هوشمند یا تبلت است.

وی شرح داد: این شرکت در ترسیم چشم انداز راهبردی خود متناسب با مأموریت، خط مشی، ارزش های بنیادین و سازمانی، نگرش مسئولیت اجتماعی را نیز در نظر دارد که مشارکت در توسعه جامعه و توجه به زیرساخت های آموزشی، بهداشتی، ورزشی و عمرانی در این حوزه به عنوان یکی از شاخصه های دستیابی به توسعه پایدار در این نگرش دیده شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب طرح مواسات و همدلی برای تهیه سبدهای غذایی و کمک به اقشار نیازمند، مبلغ 100 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به منظور کمک به بهبود بیماران کرونایی و تأمین تجهیزات درمانی، مبلغ 4 میلیارد ریال برای کمک به اقشار نیازمند و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و مبلغ 7 میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان به منظور حمایت از یک هزار نفر از فرزندان محسنین اهدا شده است.

شرکت پالایش نفت بندرعباس در جایگاه یک مجموعه صنعتی پیشرو همواره تلاش کرده است با توجه به اهمیت مسئولیت های اجتماعی به عنوان یک وظیفه غیراقتصادی در کنار رسالت و مسئولیت اصلی خود در تأمین انرژی و فرآورده های نفتی موردنیاز کشور اقدام های مناسبی را برای حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند اجرا کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2535

به "اختصاص 10 میلیارد ریال برای دانش آموزان نیازمند بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 10 میلیارد ریال برای دانش آموزان نیازمند بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید